Az új információs technológiák hatása a vallásokra, vallási közösségekre Magyarországon Szerző: Andok Mónika Ludovika Egyetemi Kiadó, 2022 2020 tavaszán bejárta a világsajtót a...
Szerkesztette: Farkas Ildikó, Sági Attila L’Harmattan Kiadó, 2015 2014 őszén ünnepeltük, hogy a Károli Gáspár Református Egyetemen húsz éve indult a japán szakos képzés. Ez...
Technológia, kultúra és az újságírás 21. századi átalakulása Szerző: Tófalvy Tamás L'Harmattan Kiadó, 2017 Tönkreteszi a kultúránkat a digitális média és az internet?...
Stratégia, új média, fogyasztói részvétel Szerzők: Horváth Dóra, Bauer András Akadémiai Kiadó, 2013 Talán soha nem volt még ennyire összetett és bonyolult a kommunikáció világa,...
Szerző: Szűts Zoltán Akadémiai Kiadó, 2020 A kötet a digitalizáció és a hálózati lét természetéből fakadó pedagógiai kérdéseket az online kommunikáció és média kérdéseivel...
Szerkesztette: Halácsy Péter, Vályi Gábor, Wellman, Berry Typotex Kiadó, 2007 Még egy évtized sem telt el az első magyar nyelvű kereső és hírportál létrehozása óta, ám ami akkor...
Új média remix 2. Szerző: Szakadát István (Syi) Typotex Kiadó, 2007 A közvetlen emberi kommunikáció során beszélgetünk egymással. Egyikünk kérdez, másikunk válaszol. Talán...
Szerző: Frédéric Barbier Kossuth Kiadó, 2010 Frédéric Barbier, a könyvtörténet talán legnevesebb francia művelője, könyvében a média első, Gutenberg nevéhez köthető, a 15....
A kézirat lezárva: 2018. július 18. Szerzők: dr. Klein Tamás, dr. Szabó Endre Győző, dr. Tóth András Szerkesztette: dr. Klein Tamás, dr. Tóth András Wolters Kluwer Kiadó, 2018 Jelen...
Blitzwolf BW-GTS3 okosóra (fekete) Blitzwolf BW-GTS3 okosóra (fekete) A BlitzWolf BW-GTS3 az Ön új társa a mindennapi életben és a sporttevékenységekben. Az okosóra a stílus és a...
Hogyan kell felöltözni egy állásinterjúra? Miben különbözik az online értekezlet a hagyományostól? Kinek illik fizetni egy randevún? Ismerős kérdések, ugye? Még az egyszerű...
A sztárok is ezt ajánlják! Rövid leírás: A könyv arról szól, miként segítik a termékek eladását a hírességek, és kitűnő olvasmány mindenkinek, akit érdekel a reklám, a...
Szerző: Bo Bergstrom Scolar Kiadó, 2019 A Bevezetés a vizuális kommunikációba egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők számára....
Szerkesztette: Szijártó Zsolt Gondolat Kiadó, 2016 Egy olyan korszakban, amelyet a mediális közvetítettség nyomasztó túlsúlya jellemez, amelyben a legkülönfélébb társadalmi...
Egy rakás hatás Szerzők: Marshall McLuhan, Quentin Fiore Fordította: Kiss Barnabás Lektor: Müllner András Typotex Kiadó, 2012 Mikor először gyűjtötték egybe McLuhan profetikus...