A közösségi média jogi szabályozásának vetületei Szerző: Gosztonyi Gergely ELTE Eötvös Kiadó Kft., 2014 Az alternatív média a maga esetlegességével, széttöredezettségével,...
Újságírás a demokratikus társadalmakban Szerzők: Clifford G. Christians, Theodore L. Glasser, Denis McQuail, Kaarle Nordenstreng, Robert A. White Wolters Kluwer Kiadó, 2021 Könyvünkben a...
Szerző: Lanszki Anita L'Harmattan Kiadó, 2022 Az internet, az okoskészülékek és a közösségi platformok térhódítása lehetővé tette, hogy a 21. század embere digitális tartalmak...
A videóblogok a részvételi kultúrában Szerző: Glózer Rita Gondolat Kiadó, 2023 Glózer Rita Részvétel, média, kultúra című könyve azt a jelentős időszakot dolgozza fel, melyben a...
Szerzők: Tényi Géza, Bayer Judit, Nyakas Levente, Koppányi Szabolcs L’Harmattan Kiadó, 2010 Az új évezred a média technológiai és tartalmi forradalmát is magával hozta. A...
Szerkesztette: Szilágyi Zsolt, Szivák Júlia Typotex Kiadó, 2023 Napjainkban már nyilvánvaló tény, hogy a nemzetközi kapcsolatokban egyre fontosabb funkciót tölt be a nyilvános...
Videószerkesztést, vágást vállalok rövid illetve hosszútávon, home office-ban. Emellett nyitott vagyok más munkakörökre is mint pl.: adminisztráció, posztok írása, cikkírás,...
Szerkesztette: Polyák Gábor Gondolat Kiadó, 2010 A médiatudomány egyik legkevésbé körüljárt területe a médiapolitika. A médiapolitika fogalmának, rendszerének, céljainak...
Szerző: Tóth Benedek MTA Bölcsészettudományi Kutatóközpont, 2014 Jelen kötetnek kettős célja van. Egyrészt az értelem, a kultúra, a rendszer, a kommunikáció, a forma és a médium...
Szerkesztette: Bárány Tibor, Hamp Gábor, Hermann Veronika Typotex Kiadó, 2020 A digitális fordulat nagy léptékű változásokat hozott a kultúra világában. A kreatív iparágak...
Az új információs technológiák hatása a vallásokra, vallási közösségekre Magyarországon Szerző: Andok Mónika Ludovika Egyetemi Kiadó, 2022 2020 tavaszán bejárta a világsajtót a...
Technológia, kultúra és az újságírás 21. századi átalakulása Szerző: Tófalvy Tamás L'Harmattan Kiadó, 2017 Tönkreteszi a kultúránkat a digitális média és az internet?...
Stratégia, új média, fogyasztói részvétel Szerzők: Horváth Dóra, Bauer András Akadémiai Kiadó, 2013 Talán soha nem volt még ennyire összetett és bonyolult a kommunikáció világa,...
Szerkesztette: Halácsy Péter, Vályi Gábor, Wellman, Berry Typotex Kiadó, 2007 Még egy évtized sem telt el az első magyar nyelvű kereső és hírportál létrehozása óta, ám ami akkor...
Új média remix 2. Szerző: Szakadát István (Syi) Typotex Kiadó, 2007 A közvetlen emberi kommunikáció során beszélgetünk egymással. Egyikünk kérdez, másikunk válaszol. Talán...