Szerző: Kárpáti Andrea Akadémiai Kiadó, 2019 „Jelképek erdején át visz az ember útja” − Baudelaire szavai jól jellemzik a 21. századot, amelyben a képi kommunikáció az élet...
Szerzők: Horváth Dóra, Nyirő Nóra, Csordás Tamás Akadémiai Kiadó, 2013 A „média” szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A korábbi...
Szerző: Des Freedman Fordította: Kallay Nóra, Rohonyi András Gondolat Kiadó, 2012 A kötet kritikus áttekintést nyújt a médiapolitika dinamikájáról az angolszász országokban, és...
Szerkesztette: Kiss Balázs, Mihályffy Zsuzsanna, Szabó Gabriella L’Harmattan Kiadó, 2007 Milyen is volt a 2006-os országgyűlési választások kampánya? Más volt-e, mint a 2004-es...
Marketing a közösségi hálón Szerkesztette: Pankász Balázs, Nádasdy Krisztina Publikon Kiadó, 2010 A marketingesnek eredményeket kell felmutatnia. De ez egyre nehezebb. Az emberek több...
Szerkesztette: Halász Iván, Balatoni Monika Gondolat Kiadó, 2022 A ténylegesen működő alkotmány minden társadalom legalapvetőbb jogi normája. Emiatt általában különleges eljárásban...
Gondolatok az életről és az élet végéről Szerző: Zana Ágnes Kossuth Kiadó, 2018 A súlyos betegség olyan trauma a családban, amelyre nehéz jól reagálni. Ilyenkor megannyi...
Nemzetközi vállalati compliance A kézirat lezárva: 2020. május 27. Szerző: Lothar Determann Fordítók: Bereczki Tamás, Liber Ádám HVG-ORAC Kiadó, 2020 Vállalatok, ügyvédek,...
Szerzők: Jászberényi Melinda, Zátori Anita, Ásványi Katalin Akadémiai Kiadó, 2016 A fesztiválok, a fesztiválturizmus talán nem túlzás, a turisztikai kínálat csúcseseményei....
Minden, amit tudni kell a politika és a média viszonyáról Szerző: Gerald Fleischmann MCC Press Kft., 2024 Ennek a könyvnek az a célja, hogy összefoglaló képet nyújtson az olvasónak a...
A legfontosabb marketingeszközök gyakorlati útmutatója Szerző: Kövesdi Edit Vezinfó Kiadó, 2023 Ha az ügyfeleinkről van szó, akkor értenünk kell számtalan technológiai folyamathoz....
Szerkesztette: Baranyi Béla Dialóg Campus Kiadó, 2009 A Magyar Tudományos Akadémia Regionális Kutatások Központjának sorozata a Kárpát-medence régióinak évezred eleji helyzetét,...
Szerkesztette: Sólyomfi Andrea Hanna, Virányi Péter Gondolat Kiadó, 2020 Ha asszociációs játékot játszanánk, akkor a propaganda szóról bizonyára sokaknak elsőre a politika, az...
Szerző: Tófalvy Tamás Typotex Kiadó, 2021 A magyar digitális kultúra és online média több mint negyedszázados múltra tekint vissza, ez a múlt azonban javarészt még feldolgozatlan. A...