Átdolgozott kiadás Az ötlettől a piacra lépésig Szerzők: Petheő Attila, Vecsenyi János HVG Kiadó, 2023 Honnan tudhatod, hogy valóban van-e igény az általad kitalált termékre? Hogyan...
Szerző: Bordás Mária Dialóg Campus Kiadó, 2014 A globalizmus, de különösen a 2008-as világgazdasági pénzügyi válság, az elmúlt években egy erőteljesebb állami szerepvállalásra...
A fenntartható és inkluzív növekedést célzó közgazdaságtan és közpolitika Szerzők: Michael Jacobs, Mariana Mazzucato, Stephanie Kelton, L. Randall Wray, Yeva Nersisyan, Andrew G....
Szerzők: Rekettye Gábor, Fojtik János Dialóg Campus Kiadó, 2009 A Nemzetközi marketing részben tankönyv, amely elsősorban a felsőfokú üzleti képzésben résztvevők számára...
ÚJ K-EURÓPAI TÖRTÉNETEK Szerző: Víťo Staviarsky Noran Libro Kiadó, 2016 Szabina, a szépséges fiatal roma lány történetét Varjú, a piacozó árusnő meséli el. A lányt az apja az...
(+ Kilengések ajándékba) Szerkesztette: Horváth M. Tamás Dialóg Campus Kiadó, 2013 Terít vagy hálóz? A 21. század közigazgatásának funkcionális kérdése ez. Bár helyi...
Szerzők: Bakay Zsolt, Balogh József, Csallóközi Zoltán, Fritsch László, Hanis Dávid, Holoda Attila, Horváth Péter János, Jászberényi Zoltán, Jenei András, Kádár Andrea Beatrix,...
Miért azok a legjobb ötletek, amelyekből hiányzik valami Szerző: May, Matthew E. HVG Kiadó, 2011 Mitől lett a Maffiózók befejező része a televíziózás történetének egyik legnagyobb...
Szerző: Lőre Vendel Publikon Kiadó, 2014 Az üzleti világban ma már elterjedt nézet szerint az emberi tudás kulcstényezővé vált. Vállalati vezetők erre a tényre gyakran úgy utalnak,...
Szerzők: Rekettye Gábor, Tóth Tamás, Malota Erzsébet Akadémiai Kiadó, 2015 Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak, akit...
Hogyan ismerjük fel és fejlesszük az alapkészségeket? Szerző: Patrick Lencioni HVG Kiadó, 2016 Milyen tulajdonságok kellenek az eredményes csapatmunkához? Miért jelent versenyelőnyt a...
Szerkesztette: Nagy Gábor Dialóg Campus Kiadó, 2009 A Magyar Tudományos Akadémia Regionális Kutatások Központja által 2003-ban indított sorozat a Kárpát-medence régióinak XXI. század...
Szerző: Jáki Erika Akadémiai Kiadó, 2021 A Kockázati tőke című könyv az elméleti és a gyakorlati tudásokat ötvözve nyújt átfogó ismeretet a kockázati tőkések, a vállalkozók, a...
Typotex Kiadó, 2017 A könyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. A...
Szerző: Szmodits Anikó Perfekt Kiadó, 2007 E könyvünk abban különbözik a piacon található „társaitól”, hogy nemcsak a különböző típusú – elsősorban az...