Betöltés...

NEMZETKÖZI MARKETING

Ár: 4.480 Ft

Szerzők: Rekettye Gábor, Fojtik János Dialóg Campus Kiadó, 2009 A Nemzetközi marketing részben tankönyv, amely elsősorban a felsőfokú üzleti képzésben résztvevők számára készült, részben pedig az érdeklődőknek szóló szakkönyv, amely végigvezeti az olvasót a nemzetközi marketing fontosabb területein. Az első három fejezet a nemzetközi marketing alapfogalmaival, elméleti és környezeti hátterével foglalkozik, majd a következő fejezetekben a piacválasztás szempontjait elemzik a szerzők, részletesen tárgyalják a külpiaci megjelenés különféle formáit és azt, hogy milyen esetekben milyen stratégiát érdemes kialakítani a mai piaci környezetben. Az utolsó négy fejezetben a nemzetközi termék- és árpolitika, a külpiaci disztribúciós megoldások és a piacbefolyásolás részletes tárgyalása viszi közelebb az olvasót a nemzetközi marketing gyakorlatához. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2009 Terjedelem: 310 oldal

Tovább
Tulajdonságok
A hirdető: Kereskedés hirdetése
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2024.06.26
Eddig megtekintették 88 alkalommal

Könyvek rovaton belül a(z) "NEMZETKÖZI MARKETING" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: