MARKETING: FÓKUSZBAN A TERMÉK
Ár: 3.230 Ft
Typotex Kiadó, 2017 A könyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem karai által lefedett termékfejlesztési területekhez, szakmai specifikációkhoz igazodva, a könyv elsősorban termékmegközelítésben mutatja be a marketing szerepét és annak eszköztárát. A kötet adatai: Formátum: B/5 Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 330 oldal
Tulajdonságok
A hirdető: | Kereskedés hirdetése |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.13 |
Eddig megtekintették 154 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "MARKETING: FÓKUSZBAN A TERMÉK" című hirdetést látja. (fent)