novellák, versek arról, hogy nem a gyengébb nem a gyengébb Kossuth Kiadó - Mojzer Kiadó, 2012 „Ül az ember egy szobában egy széken, az ajtó bezárva. De ha belép egy nő, az ember...
A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a megbízó, a vállalati...
„Eljött a nagy nap. Valamennyien diadalkiáltásban törtünk ki, amikor a mélyen alvó Cézár kutyánk koponyáján rögzített biovizisztor működni kezdett, s a másik asztalon, a...
Szerző: Hamvas Béla Rátóti Zoltán előadásában Kossuth Kiadó - Mojzer Kiadó, 2017 Amiket Velázquez megfest, a legkomolyabb dolgok: a butaság, a komikum és a bölcsesség. A komoly...
Moldvai csángó dallamok és énekek – 100% népzene SÜLTÜ ZENEKAR / THE SÜLTÜ BAND A moldvai csángó népzenét játszó Sültü Zenekar tagjai és barátaik 2018-ban ünnepelték, hogy...
Szerző: Szakály Zoltán Akadémiai Kiadó, 2017 Az élelmiszer témakör ma egyre nagyobb figyelem mellett egyre több gondolat, elvárás összekapcsolódását testesíti meg, megjelenik benne...
Szerzők: Szűcs Krisztián, Németh Péter, Lázár Erika Akadémiai Kiadó, 2023 „Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld...
Szerzők: Rekettye Gábor, Hetesi Erzsébet, Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2015 Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy...
Második kiadás Szerkesztette: Eszes István, Szabóné Streit Mária, Szántó Szilvia, Veres Zoltán Műszaki Könyvkiadó, 2001 Jó állapotú használt könyv. Jó állapotú használt könyv.
Második, bővített kiadás Szerzők: Rekettye Gábor, Hetesi Erzsébet, Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2023 „Hét éve jelent meg a Bevezetés a marketingbe első kiadása, melyből...
Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása Szerző: Piskóti István Akadémiai Kiadó, 2014 A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a...
Szerzők: Gyulavári Tamás, Mitev Ariel Zoltán, Neulinger Ágnes, Neumann-Bódi Edit, Simon Judit, Szűcs Krisztián Akadémiai Kiadó, 2014 A marketing alapja a piacismeret, a megismerés módja...