Betöltés...

MARKETINGKUTATÁS 4.0

Ár: 6.970 Ft

Szerzők: Szűcs Krisztián, Németh Péter, Lázár Erika Akadémiai Kiadó, 2023 „Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass − ennek feltételeként légy tisztában a módszertani lehetőségeiddel! Egy rosszul megválasztott kutatási design többet árt, mint használ − hiába tűnhet az eredmény megnyugtatónak és elfogadhatónak a menedzsment számára. A marketing a fogyasztó viselkedésének vizsgálatával kezdődik, és a siker kizárólag a fogyasztó véleményének vizsgálatát követően értékelhető valódinak. A Marketingkutatás 4.0 könyv segítségével biztos és aktuális tudás birtokába kerülhetsz a fentiekhez.” Kovács Balázs, Ipsos, Marketing Communications „Sokéves piackutatói gyakorlatom egyik legfőbb tanulsága, hogy a kutatás sikerében nem elhanyagolható tényező a megbízó felkészültsége. Mondhatjuk, hogy a piackutatás vevőjének elégedettsége megköveteli a vevő edukációját. A Pécsi Tudományegyetem oktatóinak műve ehhez nyújt támogatást. Legnagyobb erőssége, hogy bemutatja a kutatási technológia fejlődésének legújabb eredményeit is. A téma oktatói számára rendkívüli és régen várt segítség.” Veres Zoltán, Pannon Egyetem, egyetemi tanár A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2023 Terjedelem: 192 oldal

Tovább
Tulajdonságok
A hirdető: Kereskedés hirdetése
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2024.11.13
Eddig megtekintették 52 alkalommal

Könyvek rovaton belül a(z) "MARKETINGKUTATÁS 4.0" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: