A médiakritika egyik alapművének tartott The Media Monopoly ezen átdolgozott, bővített kiadása 2004-ben jelent meg az Amerikai Egyesült Államokban, The New Media Monopoly címen. Az azóta...
Egy rakás hatás Szerzők: Marshall McLuhan, Quentin Fiore Fordította: Kiss Barnabás Lektor: Müllner András Typotex Kiadó, 2012 Mikor először gyűjtötték egybe McLuhan profetikus...
Szerző: Andok Mónika Gondolat Kiadó, 2017 Az általános kommunikációelmélet nagy iskolái, irányzatai – tranzakciós, interakciós, participációs – között tartják számon a...
Szerkesztette: Polyák Gábor Gondolat Kiadó, 2010 A médiatudomány egyik legkevésbé körüljárt területe a médiapolitika. A médiapolitika fogalmának, rendszerének, céljainak...
David R. Hawkins jelen könyve a tudatkutatás felfedezésein alapuló sorozat hetedik kötete. Nemcsak azt írja le részletesen, hogy miként tegyünk különbséget igaz és hamis közt, hanem...
Művészet mint kutatás Szerző: Laczkó Juli Szerkesztő: Szegedy-Maszák Zoltán Magyar Képzőművészeti Egyetem, 2021 A Magyar Képzőművészeti Egyetem Doktori Iskolájának gondozásában...
Az ember – a vállalkozó – a politikus Szerzők: Eric Jozsef, Dario Rivolta Martin Opitz, 2023 Egy kedves ismerősöm tagja volt annak a parlamenti bizottságnak, amely a ’90-es évek...
Szerkesztette: Halácsy Péter, Vályi Gábor, Wellman, Berry Typotex Kiadó, 2007 Még egy évtized sem telt el az első magyar nyelvű kereső és hírportál létrehozása óta, ám ami akkor...
Szerző:Bollók Ferenc Kiadó: Médiamix Nyelv: magyar Kiadás éve: 2006 ISBN:9638668989 Kötésmód: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT Oldalszám: 190 oldal Méret [mm]: 131 x 210 x 11 Hosszú...
Robert Maxwell, a sajtómágnás rejtélyes élete és különös halála Szerző: John Preston Athenaeum Kiadó, 2022 1991 februárjában Robert Maxwell diadalmasan behajózott Manhattan...
Szerző: Virginie Despentes Magvető Könyvkiadó, 2022 Vernon Subutexnek legendás lemezboltja volt Párizsban, ám az internetes letöltés megjelenésével a forgalma egyre csökkent, és...
Szerző: Naomi Alderman 21. Század Kiadó, 2024 A Hatalom című bestseller szerzőjétől A jövő az, ahol a pénz van. A jövő néhány milliárdos, akik a pusztulásba kergetik a világot. A...
Minden, amit tudni kell a politika és a média viszonyáról Szerző: Gerald Fleischmann MCC Press Kft., 2024 Ennek a könyvnek az a célja, hogy összefoglaló képet nyújtson az olvasónak a...
Szerző: B. Molnár Edith Kiadó: Médiamix Kiadó Nyelv: magyar Kiadás éve: 2006 ISBN: 9789638668967 Kötésmód: KEMÉNYTÁBLÁS, KÖTÖTT Oldalszám: 286 oldal Méret [mm]: 180 x 250 x 20...
A médiahack művészete Ez a könyv útmutatást, gyakorlati tanácsot ad minden kis- és középvállalkozásnak abban, hogy miként érhetnek el olyan médiamegjelenéseket, amelyekre amúgy nem...