Betöltés...

Az új médiamonopólium - Ben H. Bagdikian

Ár: 5.990 Ft

A médiakritika egyik alapművének tartott The Media Monopoly ezen átdolgozott, bővített kiadása 2004-ben jelent meg az Amerikai Egyesült Államokban, The New Media Monopoly címen. Az azóta eltelt majdnem egy évtized alatt számos jelentős változás következett be úgy a nemzetközi médiapiacon, mint az amerikai médiatulajdonlásban, azonban Az új médiamonopólium sok tekintetben mégsem veszített aktualitásából. A könyv az újságíróképzések és a média szakos egyetemi hallgatók kötelező olvasmánya szerte a világon. Szerzőjének célja, hogy lerántsa a leplet a közvélemény előtt az amerikai médiamonopóliumok praktikáiról és taktikáiról, valamint azoknak az érdekeknek és egyéb tényezőknek a feltárása, amelyek meghatározzák a kereskedelmi média működését és azt, hogy mi kerülhet be egy híradásba vagy műsorba. Rávilágít, hogy a médiatulajdonlásért folyó harc, a gazdasági, politikai és médiaszereplők közötti (össz)játék legnagyobb vesztese minden demokráciában a társadalom: az információk, eltérő vélemények közlésének csatornáit birtoklók olyan hatalomra tehetnek szert és olyan gyakorlatot alakíthatnak ki, amellyel akár a szabadságjogokat is korlátozhatják..

Tovább
Tulajdonságok
Könyvkereső: Tudományos és dokumentum
 
Feladás dátuma: 2025.01.29
Eddig megtekintették 2 alkalommal

Könyvek rovaton belül a(z) "Az új médiamonopólium - Ben H. Bagdikian" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: