Ön az összes apróhirdetés között böngészik.
A rovaton belüli keresési feltételek: Gazdaság A keresett kifejezés: Gazdaság
Az erotika rovatban is találtunk hirdetéseket, amelyeket itt nem listázunk. Ha meg szeretnéd nézni ezeket és elmúltál 18 éves, akkor bal oldalt kattints az erotika rovatra.
További 12.373 db zártkörű hirdetésünket megtekintheti bejelentkezés után, így a jelenlegi 6.998 db hirdetés helyett 19.371 db hirdetés között böngészhet.
Szerzők: Dr. Bokor Csaba, Dr. Futó Gábor, Palotai Kinga, Dr. Rabné Dr. Barizs Gabriella, Szatmári László, Dr. Szilovics Csaba Lektor: Dr. Herich György PENTA Unió, 2024 Az Adó 2024...
Út a sikeres hirdetésekhez Szerző: Jani Dániel Publio Kiadó, 2019 Miután azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési üzenetét úgy, hogy vásárlásra...
Hogyan mérjük a marketinget? Szerzők: Józsa László, Putzer Petra Akadémiai Kiadó, 2022 „A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a teljesítményük...
Egyéni vállalkozásból származó jövedelem megállapítása + Átalányadózás Szerző: Lepsényi Mária Szakkönyv.net Kft., 2024 A kötet adatai: Formátum: A/5 Kötés: puhatáblás...
Összeállította: Veress Péter KIT Képzőművészeti Kiadó és Nyomda, 1998 Magyar-angol-német Angol-magyar Német-magyar Ez a szótár a banktevékenység és a pénzgazdálkodás mindennapi...
hoszteszeknek, rendezvényszervezőknek Szerzők: Sille István, Kepes Ágnes Akadémiai Kiadó, 2015 A szerzőpáros, Kepes Ágnes és Sille István könyve elsősorban azoknak hasznos, akiknek...
Szerzők: Gyulavári Tamás, Mitev Ariel Zoltán, Neulinger Ágnes, Neumann-Bódi Edit, Simon Judit, Szűcs Krisztián Akadémiai Kiadó, 2014 A marketing alapja a piacismeret, a megismerés módja...
Szerző: Papp-Váry Árpád Akadémiai Kiadó, 2014 Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amely a legszélesebb látókörrel, a legfrissebb példák kiemelésével, imponáló...
Szerző: Kiss Mariann Akadémiai Kiadó, 2014 A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv. Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a...
Szerző: Kiss Mariann Akadémiai Kiadó, 2014 A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv. Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a...
Az értelmetlennek tűnő ötletek meglepő ereje a márkaépítésben és azon túl Szerző: Rory Sutherland HVG Kiadó, 2022 Miért működik az IKEA-hatás a gyógyszeriparban? Mit tanulhatunk a...
Szerzők: Kiss Gábor Dávid, Mészáros Mercédesz, Rácz Tamás Typotex Kiadó, 2022 Könyvünk ökonometriailag megalapozott betekintést nyújt a nemzetközi pénzügyek világába. A leírtak...
Szerző: Dr. Herich György Lektorok: Dr. Bogdán Zsuzsanna, Dr. Bokor Csaba, Dr. Kovács Attila, Laczi Ferenc, Palotai Kinga, Dr. Rabné dr. Barizs Gabriella, Szabó-Bálint Ildikó Erika,...
Minden, amit tudnod kell a Facebook használatához Szerzők: Rézműves László, Szy György Kiskapu Kft., 2011 A Facebook 600 millió felhasználójával ma az egyik legnépszerűbb közösségi...