ALAPMARKETING
Ár: 2.975 Ft
Szerző: Kiss Mariann Akadémiai Kiadó, 2014 A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv. Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö?zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak. Kiknek ajánljuk a könyvet? A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézmé?nyes oktatás keretében történő feldolgozásra. Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cég?vezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt ér?deklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2014 Terjedelem: 220 oldal
Tulajdonságok
A hirdető: | Kereskedés hirdetése |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.23 |
Eddig megtekintették 58 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "ALAPMARKETING" című hirdetést látja. (fent)