A modern motorokban az állandó hőingadozás, olajáthajtás („blow‑by”) és mechanikus súrlódás következtében idővel lerakódott iszap, lakk- és feketeszennyeződések (black...
A motorolaj-szivárgás nem csupán kellemetlenség: hosszabb távon komoly problémákat okozhat, mint olajnyomás-csökkenés, tömítéssel kapcsolatos mechanikai károsodás, vagy akár a...
A belső égésű motorok élettartamát és teljesítményét legnagyobb mértékben a belső súrlódás és a kenés minősége határozza meg. A mechanikus kopás – különösen indításkor,...
A belső égésű motorok működésének egyik legkritikusabb eleme a megfelelő kenés biztosítása. Ahogy a járművek öregszenek, és a motorok terhelése nő – legyen szó napi...
Az autó motorjának optimális működése érdekében elengedhetetlen a megfelelő olajviszkozitás: a túl híg olaj csökkentheti a kenést és növelheti a kopást, míg a túl sűrű olaj...
A motor élettartamának meghosszabbítása és a kenési hatékonyság fenntartása érdekében elengedhetetlen, hogy a rendszer időnként mentesüljön a lerakódott szennyeződésektől. A...
A belső égésű motorok működése során számos extrém tényező hat az alkatrészekre: magas hőmérséklet, gyors forgás, folyamatos fémes súrlódás. Ezek a hatások hosszú távon...
A LIQUI MOLY Diesel Lubricity Additive (150 ml) egy célzottan kifejlesztett üzemanyag-adalék, amelyet kifejezetten a modern, alacsony kéntartalmú (low‑sulphur) dízel üzemanyagokhoz...
A LIQUI MOLY Injection Reiniger egy magas minőségű, német fejlesztésű üzemanyag-adalék, amelyet kifejezetten benzinmotoros járművekhez terveztek. Az évek alatt felhalmozódó...
A korszerű benzines motorok befecskendező rendszere (legyen az közvetlen vagy közvetett injektoros) idővel hajlamos lerakódásokra – kokszra, gyantára, koromra vagy vízre –, amelyek...
A dízelmotorok üzemanyagrendszerében idővel lerakódott korom, kormozódás és oxidáció csökkenti a porlasztás minőségét, növeli a füstöltet, csökkenti a teljesítményt és növeli...
A modern dízelmotorok – különösen a közvetlen befecskendezéses és turbós rendszerek – érzékenyek az üzemanyagban lévő szennyeződésekre: korom, kátrány, oxidációs maradványok...
A dízelmotoros járművek korszerű működése különösen érzékeny az üzemanyag minőségére és az üzemanyagrendszer tisztaságára. Az alacsony cetánszámú üzemanyag, a szennyezett...
A dízelmotoros járművek különösen érzékenyek a befecskendező rendszerek tisztaságára és az üzemanyag minőségére. A rendszerben lerakódó korom, üzemanyag-maradvány és egyéb...
A dízelmotoros járművek üzemeltetése során gyakori probléma a kipufogógázban megjelenő túlzott füst, különösen régebbi típusoknál, nagy futásteljesítménynél vagy rossz...