A Spuri adalék egy kimagasló minőségű, magyar fejlesztésű üzemanyag-adalék, amelyet benzin- és dízelmotorokhoz egyaránt ajánlanak. A 125 ml-es kiszerelés tökéletes választás azok...
Az E10 benzinnel tankolt járművek üzemanyagrendszere gyakran ki van téve az etanol okozta korróziónak, tömítések kiszáradásának, valamint hidegindítási és injektorproblémáknak....
A modern benzinmotorok üzemanyagrendszere rendkívül érzékeny a lerakódásokra: a légszennyezésből, bioüzemanyagból és használat során felgyülemlett rétegek olyan szennyeződéseket...
A hosszabb időre leállított motorok, járművek vagy kerti gépek üzemanyagrendszere különösen ki van téve a benzin minőségének romlása okozta problémáknak. Az oxidáció, a gyanta-...
A LIQUI MOLY Diesel Lubricity Additive (150 ml) egy célzottan kifejlesztett üzemanyag-adalék, amelyet kifejezetten a modern, alacsony kéntartalmú (low‑sulphur) dízel üzemanyagokhoz...
A LIQUI MOLY Injection Reiniger egy magas minőségű, német fejlesztésű üzemanyag-adalék, amelyet kifejezetten benzinmotoros járművekhez terveztek. Az évek alatt felhalmozódó...
A dízelmotorok üzemanyagrendszerében idővel lerakódott korom, kormozódás és oxidáció csökkenti a porlasztás minőségét, növeli a füstöltet, csökkenti a teljesítményt és növeli...
A modern dízelmotorok – különösen a közvetlen befecskendezéses és turbós rendszerek – érzékenyek az üzemanyagban lévő szennyeződésekre: korom, kátrány, oxidációs maradványok...
A hétköznapi dízel üzemanyag gyakran nem tartalmaz elegendő kenőanyagot és antioxidánst, ezért a közös nyomócsöves rendszerek és injektorok korán kopnak, miközben a motor fekete...
A dízelmotoros járművek korszerű működése különösen érzékeny az üzemanyag minőségére és az üzemanyagrendszer tisztaságára. Az alacsony cetánszámú üzemanyag, a szennyezett...
A dízelmotoros járművek különösen érzékenyek a befecskendező rendszerek tisztaságára és az üzemanyag minőségére. A rendszerben lerakódó korom, üzemanyag-maradvány és egyéb...
A dízelmotoros járművek üzemeltetése során gyakori probléma a kipufogógázban megjelenő túlzott füst, különösen régebbi típusoknál, nagy futásteljesítménynél vagy rossz...
A benzinmotorok hosszú élettartamának és egyenletes működésének kulcsa az optimálisan tiszta és korróziómentes üzemanyagrendszer. A motor folyamatosan ki van téve a benzinben...
A belső égésű motorok egyik rejtett, de gyakori problémája az üzemanyagtartályban és -vezetékekben képződő kondenzvíz. Ez a láthatatlan ellenség a rendszerben rozsdásodást,...
A modern benzines motorok üzemanyagrendszere – különösen az injektorok, szelepek és karburátor – lerakódások, koromrétegek és oxidáció hatására eltömődhet. Ez rontja a...