A korszerű benzines motorok befecskendező rendszere (legyen az közvetlen vagy közvetett injektoros) idővel hajlamos lerakódásokra – kokszra, gyantára, koromra vagy vízre –, amelyek...
A járművek hűtőrendszere folyamatos igénybevételnek van kitéve: a nyomásingadozás, a hőmérsékleti ciklusok és az apró mechanikai hatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a rendszer...
A jármű hűtőrendszere folyamatos hőterhelésnek, nyomásingadozásnak és vegyi anyagok hatásának van kitéve. Az idő előrehaladtával a rendszer belsejében különféle szennyeződések...
A modern dízelmotorok – különösen a közvetlen befecskendezéses és turbós rendszerek – érzékenyek az üzemanyagban lévő szennyeződésekre: korom, kátrány, oxidációs maradványok...
A hétköznapi dízel üzemanyag gyakran nem tartalmaz elegendő kenőanyagot és antioxidánst, ezért a közös nyomócsöves rendszerek és injektorok korán kopnak, miközben a motor fekete...
A dízelmotoros járművek különösen érzékenyek a befecskendező rendszerek tisztaságára és az üzemanyag minőségére. A rendszerben lerakódó korom, üzemanyag-maradvány és egyéb...
A dízelmotoros járművek üzemeltetése során gyakori probléma a kipufogógázban megjelenő túlzott füst, különösen régebbi típusoknál, nagy futásteljesítménynél vagy rossz...
Olajcseréknél használható belső motormosó, melyet úgy fejlesztettek ki, hogy a keletkezett lerakódásokat eltávolítsa, de a tömítéseket nem bántja. Nagyon hatákonyan visszaállítja...
Az E10 típusú benzin elterjedésével egyre több gépjármű-tulajdonos tapasztal kisebb-nagyobb teljesítménybeli visszaesést, egyenetlen járást, valamint megnövekedett korróziós...
A mechanikai alkatrészek idővel elhasználódnak – különösen igaz ez a kézi sebességváltók, differenciálművek és áttételrendszerek tömítéseire. A hosszan tartó hőterhelés, az...
A benzinmotorok hosszú élettartamának és egyenletes működésének kulcsa az optimálisan tiszta és korróziómentes üzemanyagrendszer. A motor folyamatosan ki van téve a benzinben...
A modern benzines motorok üzemanyagrendszere – különösen az injektorok, szelepek és karburátor – lerakódások, koromrétegek és oxidáció hatására eltömődhet. Ez rontja a...
A modern benzinmotorok hatékony működésének alapfeltétele a tiszta égéstér, a lerakódásmentes szelepek és a megfelelő levegő-üzemanyag arány fenntartása. A városi forgalomban,...
A SPURI JG-2 kék színű üzemanyag adalék, melynek tulajdonságai kimagaslók lettek a hosszantartó tesztelések folyamán. Az adalék megfelel minden rally -ban használatos széria benzinhez,...
Ha az autóját elsősorban városban használja és rövidebb távolságokat tesz meg, akkor a részecskeszűrőn sokkal nagyobb mértékben keletkeznek lerakódások. Ennek...