A modern benzinmotorok üzemanyagrendszere rendkívül érzékeny a lerakódásokra: a légszennyezésből, bioüzemanyagból és használat során felgyülemlett rétegek olyan szennyeződéseket...
A hosszabb időre leállított motorok, járművek vagy kerti gépek üzemanyagrendszere különösen ki van téve a benzin minőségének romlása okozta problémáknak. Az oxidáció, a gyanta-...
A motor élettartamának meghosszabbítása és a kenési hatékonyság fenntartása érdekében elengedhetetlen, hogy a rendszer időnként mentesüljön a lerakódott szennyeződésektől. A...
A belső égésű motorok működése során számos extrém tényező hat az alkatrészekre: magas hőmérséklet, gyors forgás, folyamatos fémes súrlódás. Ezek a hatások hosszú távon...
A LIQUI MOLY Diesel Lubricity Additive (150 ml) egy célzottan kifejlesztett üzemanyag-adalék, amelyet kifejezetten a modern, alacsony kéntartalmú (low‑sulphur) dízel üzemanyagokhoz...
A LIQUI MOLY Injection Reiniger egy magas minőségű, német fejlesztésű üzemanyag-adalék, amelyet kifejezetten benzinmotoros járművekhez terveztek. Az évek alatt felhalmozódó...
A korszerű benzines motorok befecskendező rendszere (legyen az közvetlen vagy közvetett injektoros) idővel hajlamos lerakódásokra – kokszra, gyantára, koromra vagy vízre –, amelyek...
A járművek hűtőrendszere folyamatos igénybevételnek van kitéve: a nyomásingadozás, a hőmérsékleti ciklusok és az apró mechanikai hatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a rendszer...
A jármű hűtőrendszere folyamatos hőterhelésnek, nyomásingadozásnak és vegyi anyagok hatásának van kitéve. Az idő előrehaladtával a rendszer belsejében különféle szennyeződések...
A modern dízelmotorok – különösen a közvetlen befecskendezéses és turbós rendszerek – érzékenyek az üzemanyagban lévő szennyeződésekre: korom, kátrány, oxidációs maradványok...
A hétköznapi dízel üzemanyag gyakran nem tartalmaz elegendő kenőanyagot és antioxidánst, ezért a közös nyomócsöves rendszerek és injektorok korán kopnak, miközben a motor fekete...
A dízelmotoros járművek különösen érzékenyek a befecskendező rendszerek tisztaságára és az üzemanyag minőségére. A rendszerben lerakódó korom, üzemanyag-maradvány és egyéb...
A dízelmotoros járművek üzemeltetése során gyakori probléma a kipufogógázban megjelenő túlzott füst, különösen régebbi típusoknál, nagy futásteljesítménynél vagy rossz...
Olajcseréknél használható belső motormosó, melyet úgy fejlesztettek ki, hogy a keletkezett lerakódásokat eltávolítsa, de a tömítéseket nem bántja. Nagyon hatákonyan visszaállítja...
Az E10 típusú benzin elterjedésével egyre több gépjármű-tulajdonos tapasztal kisebb-nagyobb teljesítménybeli visszaesést, egyenetlen járást, valamint megnövekedett korróziós...