A motor élettartamának meghosszabbítása és a kenési hatékonyság fenntartása érdekében elengedhetetlen, hogy a rendszer időnként mentesüljön a lerakódott szennyeződésektől. A...
A LIQUI MOLY Diesel Lubricity Additive (150 ml) egy célzottan kifejlesztett üzemanyag-adalék, amelyet kifejezetten a modern, alacsony kéntartalmú (low‑sulphur) dízel üzemanyagokhoz...
A LIQUI MOLY Injection Reiniger egy magas minőségű, német fejlesztésű üzemanyag-adalék, amelyet kifejezetten benzinmotoros járművekhez terveztek. Az évek alatt felhalmozódó...
A korszerű benzines motorok befecskendező rendszere (legyen az közvetlen vagy közvetett injektoros) idővel hajlamos lerakódásokra – kokszra, gyantára, koromra vagy vízre –, amelyek...
A dízelmotorok üzemanyagrendszerében idővel lerakódott korom, kormozódás és oxidáció csökkenti a porlasztás minőségét, növeli a füstöltet, csökkenti a teljesítményt és növeli...
A modern dízelmotorok – különösen a közvetlen befecskendezéses és turbós rendszerek – érzékenyek az üzemanyagban lévő szennyeződésekre: korom, kátrány, oxidációs maradványok...
A dízelmotoros járművek korszerű működése különösen érzékeny az üzemanyag minőségére és az üzemanyagrendszer tisztaságára. Az alacsony cetánszámú üzemanyag, a szennyezett...
A dízelmotoros járművek különösen érzékenyek a befecskendező rendszerek tisztaságára és az üzemanyag minőségére. A rendszerben lerakódó korom, üzemanyag-maradvány és egyéb...
A dízelmotoros járművek üzemeltetése során gyakori probléma a kipufogógázban megjelenő túlzott füst, különösen régebbi típusoknál, nagy futásteljesítménynél vagy rossz...
Az Optimum RED tömítőjének kiemelkedő hőállósága a +399°C-ig tartó maximális hőtűrését jelenti, ami azt eredményezi, hogy rendkívül extrém hőmérsékletek között is...
Az E10 típusú benzin elterjedésével egyre több gépjármű-tulajdonos tapasztal kisebb-nagyobb teljesítménybeli visszaesést, egyenetlen járást, valamint megnövekedett korróziós...
A Technicqll M‑584 magas hőmérsékletű rézpaszta (100 ml) egy sokoldalú és megbízható kenőanyag és szerelési segédanyag, amelyet kifejezetten autóipari és ipari felhasználásra...
A benzinmotorok hosszú élettartamának és egyenletes működésének kulcsa az optimálisan tiszta és korróziómentes üzemanyagrendszer. A motor folyamatosan ki van téve a benzinben...
A belső égésű motorok egyik rejtett, de gyakori problémája az üzemanyagtartályban és -vezetékekben képződő kondenzvíz. Ez a láthatatlan ellenség a rendszerben rozsdásodást,...
A modern benzines motorok üzemanyagrendszere – különösen az injektorok, szelepek és karburátor – lerakódások, koromrétegek és oxidáció hatására eltömődhet. Ez rontja a...