Immáron megvásárolható nálunk az Adrenalin Szoftverház legújabb kereskedelmi rendszere az AdreCash nevű szoftver amely kompatibilis a Micra Jota M, valamint a Caschcube pénztárgépekkel...
BELSŐ ELLENŐRZÉS, ÁTVILÁGÍTÁS, REORGANIZÁCIÓ. KÖLTSÉGVETÉSBŐL GAZDÁLKODÓ SZERVEZETEK, (ÖNKORMÁNYZATOK, NEMZETISÉGI ÖNKORMÁNYZATOK, EGÉSZSÉGÜGYI ÉS OKTATÁSI INTÉZMÉNYEK,...
Teljes körű számviteli, ügyviteli szolgáltatás, bér-munkaügy, pályázati anyagok összeállítása társas ill. egyéni vállalkozások részére. Hatóság előtti képviselet.Naprakész,...
Teljes körű számviteli, ügyviteli szolgáltatás, bér-munkaügy, pályázati anyagok összeállítása társas ill. egyéni vállalkozások részére. Hatóság előtti képviselet.Naprakész,...
Gyomaendrődi irodánk vállalja egyéni és társas vállalkozások teljes körű könyvelését, bérszámfejtését több éves tapasztalattal.
Széchenyi Kártya ügyintézést vállalunk...
Teljes körű számviteli, ügyviteli szolgáltatás, bér-munkaügy, pályázati anyagok összeállítása társas ill. egyéni vállalkozások részére. Hatóság előtti képviselet....
Teljes körű számviteli, ügyviteli szolgáltatás, bér-munkaügy, pályázati anyagok összeállítása társas ill. egyéni vállalkozások részére. Hatóság előtti képviselet....
Teljes körű számviteli, ügyviteli szolgáltatás, bér-munkaügy, pályázati anyagok összeállítása társas ill. egyéni vállalkozások részére. Hatóság előtti képviselet....
Gyomaendrődi könyvelő irodánk nagy tapasztalattal vállalja egyéni és társas vállalkozások (KFT, Bt, Zrt), mezőgazdasági vállalkozások, őstermelők, civil szervezetek (alapítvány,...
Könyvelés, adótanácsadás, munkaügy, bér és TB ügyintézés.
Budapest XIII. kerületében lévő, több éve működő, profi könyvelő iroda vállalkozások teljeskörű könyvelését,...
Az ICSI könyvelőiroda színvonalas könyvelést kínál megfizethető áron.
Könyvelőirodánk Budapest, III. kerületében található.
Egyéni vállalkozók és cégek teljes körű...
Cégünk vállalja egyéni vállalkozók és cégek részére a komplex munkaügyi szolgáltatást. Bérszámfejtés; szerződések készítése;OEP; ONYF előtti képviselet ,ügyintézés....