Ön az összes apróhirdetés között böngészik.
A rovaton belüli keresési feltételek: Pénz A keresett kifejezés: Pénz
A keresési eredmények közül az ingatlanhirdetéseket nem listáztuk.
Az erotika rovatban is találtunk hirdetéseket, amelyeket itt nem listázunk. Ha meg szeretnéd nézni ezeket és elmúltál 18 éves, akkor bal oldalt kattints az erotika rovatra.
További 9.591 db zártkörű hirdetésünket megtekintheti bejelentkezés után, így a jelenlegi 6.225 db hirdetés helyett 15.816 db hirdetés között böngészhet.
Az Alapelvek jelentik azt a bázist, amelyre szükség van az üzleti siker és a szabad életstílus megalapozásához. Ezek képezik a kezdetet és azt a valóságot, amelyből minden más ered....
Ez a munka az 1994-ben megjelent - és azóta többször újra kiadott - Nemzetközi marketing című könyvemnek javított és továbbfejlesztett változata. (...) A könyv szerkezete lényegében...
Ötletgyár - furcsa szóösszetétel: nehéz elképzelni egy gyárat, amelynek a termékei ötletek. Az ötletek tünékenyek, megfoghatalanok, a gyár a pontos, ismétlődő termelés képét...
A könyv elsősorban azoknak a marketingkommunikációs szakembereknek szól, akik valamilyen szinten már használják a tömeges elektronikus levelezést különböző akciók kivitelezésére,...
Marketingtervei alapjában véve jól mutatnak, de úgy látszik, nem érik el célkitűzéseiket? Az eredmények alapján elégedetlen? Akarja tudni, hol hibázza el? Szeretne olyan...
Talán újdonságként hat számodra a szó, hogy szeretetmárka, vagy LOVEBRAND, ám azt gondolom, éppen itt az ideje, hogy Te is szeretetmárka-építővé válj! Számtalan #brandes...
A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a megbízó, a vállalati...
A közelmúltig népszerű profit kontra nonprofit elhatárolás mintha veszítene erejéből: ma a nonprofit szervezetek is rákényszerülnek profitorientált tevékenységre, az üzleti piacokon...
Jó áron kínálunk egy minőségi terméket, mégsem úgy fogy, ahogy szeretnénk? Esetleg sok a versenytárs? Ez a könyv a fenntartható versenyelőny egyik eszközét, a márkaépítés...
Jelen kiadvány elsősorban a bolognai rendszerű felsőoktatás céljaira készült, de ezen túlmenően a könyvben tárgyalt ismeretek nélkülözhetetlenek mindazok számára, akik szeretnék a...
A marketing túl fontos dolog ahhoz, hogy egyetlen osztályra bízzuk - állapította meg egy neves marketingszakértő. Ezt az elvet vallja a szerző is, amikor tematikusan vezeti végig az...
A könyv célközönsége, célcsoportja kettős: Egyrészt mindenki, aki a felsőoktatás jelenlegi rendszerében, illetve a 2006-tól kialakuló bachelor és master képzésben marketinget...
SZERZŐ Horváth László Stefler Sándor Kovács Gergelyné Kovács Oszkár Németh Géza Kovács Sándor Buzás Ottó Paksy Géza Bitter Ferenc Baksa Sarolta Földes András A távközlés az...