Szerző: Tamus Antalné dr. Saldo Kiadó, 2011 A marketing alapok - gyakorló feladatokkal című tankönyvre épülő kiadvány, melyről a szakemberek így vélekedtek: A Tamus Antalné Dr....
Szerző: A BGF szerzői munkaközössége Perfekt Kiadó, 2010 A Német üzleti nyelv című kiadvány a 2006-ban megjelent kísérleti tankönyv átdolgozott bővített kiadása. A könyvet a...
Szerző: Szmodits Anikó Perfekt Kiadó, 2007 E könyvünk abban különbözik a piacon található „társaitól”, hogy nemcsak a különböző típusú – elsősorban az...
Szerzők: Dr. Fodor Mónika, Fürediné dr. Kovács Annamária, Dr. Horváth Ágnes, Rácz Georgina Perfekt Kiadó, 2012 A gazdasági környezet folyamatos változása hatással van a gazdasági...
Milyen apró tettekkel érhetjük el céljainkat? Szerzők: Steve J. Martin - Noah J. Goldstein - Robert B. Cialdini HVG Kiadó, 2015 Miért estek vissza 30%-kal egy áruházlánc eladásai...
Szerző: Horváth Magyary Nóra Akadémiai Kiadó, 2017 A könyv szerzőjével, Nórával már több mint egy évtizedes ismeretség és intenzív munkakapcsolat köt össze -több súlyos...
Szerzők: Lőrincz Katalin, Sulyok Judit Akadémiai Kiadó, 2017 A marketinghez mindenki ért, a turizmushoz pedig még inkább. Vagy mégsem? A válasz csak akkor derül ki, ha konkrét...
Szerző: Szakály Zoltán Akadémiai Kiadó, 2017 Az élelmiszer témakör ma egyre nagyobb figyelem mellett egyre több gondolat, elvárás összekapcsolódását testesíti meg, megjelenik benne...
Elkerülhető csapdák az üzleti kommunikációban Szerző: Neményiné Gyimesi Ilona Akadémiai Kiadó, 2017 Az EU tagjaként egyre több multinacionális vállalat és külföldi szakember...
Hogyan érhetünk el többet, mint gondolnánk? Szerző: Adam Grant HVG Kiadó, 2024 Bárki képes kiemelkedő eredményeket elérni. Nem az számít, milyen magas csúcsot hódítottunk meg, hanem...
Szerzők: Gelei Andrea, Dobos Imre, Bódi-Schubert Anikó Akadémiai Kiadó, 2016 Gelei Andrea, Dobos Imre és Bódi-Schubert Anikó könyve az Üzleti kapcsolatok kutatása címet viseli ugyan,...
Tanuljunk meg (újra) hinni a csapatokban! Szerző: Seth Godin HVG Kiadó, 2024 „Az ember nem csupán erőforrás. Az ember a lényeg.” A bizonytalan gazdasági környezet, a távmunka, az...
Hogyan alkossunk új dolgokat? Szerző: Sheena Iyengar HVG Kiadó, 2024 Sokan gondolják úgy, hogy a kreativitásra születni kell. Sheena Iyengar, a világ egyik legelismertebb döntéshozatali...
HVG Kiadványok 2023/1. Esettanulmányok, példák, táblázatok HVG Kiadó, 2023 Az egyéni vállalkozók alapvetően a személyi jövedelemadó hatálya alá tartoznak, de a főfoglalkozású...
Versenyképes identitás és imázs teremtése Szerző: Papp-Váry Árpád Akadémiai Kiadó, 2019 Fiatalos, lendületes és lényegre törő összeállítás az országmárkák építésének...