Ön az összes apróhirdetés között böngészik.
A rovaton belüli keresési feltételek: Marketing A keresett kifejezés: Marketing
A keresési eredmények közül az ingatlanhirdetéseket nem listáztuk.
Az erotika rovatban is találtunk hirdetéseket, amelyeket itt nem listázunk. Ha meg szeretnéd nézni ezeket és elmúltál 18 éves, akkor bal oldalt kattints az erotika rovatra.
További 280 db zártkörű hirdetésünket megtekintheti bejelentkezés után, így a jelenlegi 1.169 db hirdetés helyett 1.449 db hirdetés között böngészhet.
Stratégia, új média, fogyasztói részvétel Szerzők: Horváth Dóra, Bauer András Akadémiai Kiadó, 2013 Talán soha nem volt még ennyire összetett és bonyolult a kommunikáció világa,...
Szerzők: Rekettye Gábor, Hetesi Erzsébet, Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2015 Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy...
Második, bővített kiadás Szerzők: Rekettye Gábor, Hetesi Erzsébet, Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2023 „Hét éve jelent meg a Bevezetés a marketingbe első kiadása, melyből...
Szerző: Dörnyei Krisztina Rita Kossuth Kiadó, 2019 A könyv célja közreadni minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási szakembert segíti abban, hogy a...
66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben Szerzők: Les Binet, Sarah Carter HVG Kiadó, 2022 A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül könnyen követhető gyakorlati...
Hogyan változtathatjuk meg mások gondolkodását? Szerző: Jonah Berger HVG Kiadó, 2022 Mi visz rá egy demokratát arra, hogy a republikánusokra szavazzon? Hogyan érhetnénk el, hogy az...
Szerzők: Dr. Fodor Mónika, Fürediné dr. Kovács Annamária, Dr. Horváth Ágnes, Rácz Georgina Perfekt Kiadó, 2012 A gazdasági környezet folyamatos változása hatással van a gazdasági...
Szerző: Horváth Magyary Nóra Akadémiai Kiadó, 2017 A könyv szerzőjével, Nórával már több mint egy évtizedes ismeretség és intenzív munkakapcsolat köt össze -több súlyos...
Szerzők: Gelei Andrea, Dobos Imre, Bódi-Schubert Anikó Akadémiai Kiadó, 2016 Gelei Andrea, Dobos Imre és Bódi-Schubert Anikó könyve az Üzleti kapcsolatok kutatása címet viseli ugyan,...
Szerző: Miles Young Kossuth Kiadó, 2018 A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél...
Szerzők: Ian Mills, Mark Ridley, Ben Laker, Tim Chapman HVG Kiadó, 2019 Mi különbözteti meg a győzteseket? Mit csinálnak másképp az ikonikus értékesítők? Mi határozza meg a legjobb...
Szerzők: Danyi Pál, Rekettye Gábor, Veres István Akadémiai Kiadó, 2021 „Menyiért adjam? Mennyiért vegyem? Kereskedői és fogyasztói oldalról is kiemelten fontos ez a kérdés! Eladói...
Az új ipari forradalom mesterei Szerző: Chris Anderson HVG Kiadó, 2013 Már nem pusztán álom, hogy egy jó ötlettel és egy laptoppal bárki elindíthatja világmegváltó cégét....