Ön az összes apróhirdetés között böngészik.
A rovaton belüli keresési feltételek: Marketing A keresett kifejezés: Marketing
A keresési eredmények közül az ingatlanhirdetéseket nem listáztuk.
Az erotika rovatban is találtunk hirdetéseket, amelyeket itt nem listázunk. Ha meg szeretnéd nézni ezeket és elmúltál 18 éves, akkor bal oldalt kattints az erotika rovatra.
További 284 db zártkörű hirdetésünket megtekintheti bejelentkezés után, így a jelenlegi 1.169 db hirdetés helyett 1.453 db hirdetés között böngészhet.
Szerzők: Gyulavári Tamás, Mitev Ariel Zoltán, Neulinger Ágnes, Neumann-Bódi Edit, Simon Judit, Szűcs Krisztián Akadémiai Kiadó, 2014 A marketing alapja a piacismeret, a megismerés módja...
Második, átdolgozott kiadás Szerző: Józsa László Akadémiai Kiadó, 2014 Nehéz lenne olyan szakterületet találni, amelyet korunk - a XXI. század elejének - nagyléptékű és egyre...
Éjszakai szavanna - Kreatív szett cianotípia technikával Termék Leírás Fedezd fel a cianotípia technika varázslatos világát az Éjszakai szavanna kreatív szettel! Ezzel a...
Szerzők: Becker György, Izsó Lajos Akadémiai Kiadó, 2011 A közgazdászok a legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az érzelmeknek, élményeknek,...
A meggyőzés forradalma Szerző: Robert B. Cialdini HVG Kiadó, 2017 Hogyan érjük el, hogy a közönségünk már az előtt befogadóvá váljon az üzenetünkre, mielőtt meghallja azt? Robert...
Szerzők: Lőrincz Katalin, Sulyok Judit Akadémiai Kiadó, 2017 A marketinghez mindenki ért, a turizmushoz pedig még inkább. Vagy mégsem? A válasz csak akkor derül ki, ha konkrét...
Szerzők: Veres Zoltán, Kozák Ákos, Hoffmann Márta Akadémiai Kiadó, 2016 Vannak azok a szakkönyvek, amiket álmatlan éjszakákon veszünk elő altató helyett. Na, ez a könyv garantáltan...
Menedzsment és marketing a turbulencia korában Szerzők: Philip Kotler, John A. Caslione Manager Könyvkiadó, 2011 Újszerű állapotú használt könyv. Újszerű állapotú használt könyv....
Versenyképes identitás és imázs teremtése Szerző: Papp-Váry Árpád Akadémiai Kiadó, 2019 Fiatalos, lendületes és lényegre törő összeállítás az országmárkák építésének...
Szerzők: Deli-Gray Zsuzsa, Árva László Akadémiai Kiadó, 2017 Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a...
Marketing a közösségi hálón Szerkesztette: Pankász Balázs, Nádasdy Krisztina Publikon Kiadó, 2010 A marketingesnek eredményeket kell felmutatnia. De ez egyre nehezebb. Az emberek több...
Szerzők: Dr. Gál István László, Dr. Herich György, Dr. Szebellédi István, Zettisch Nándor PENTA Unió, 2014 A könyv az adótanácsadás környezeti elmeivel foglalkozik. A mostani munka...
Szerzők: Rechnitzer János, Lados Mihály Dialóg Campus Kiadó, 2004 A területi tervezés hazai irodalma nem bővelkedik jelentősebb művekben. Pedig a területi tervezés reneszánszát éli,...