A reklámozásban is módot kell találnunk valódi kapcsolatok kiépítésére, az ügyfelek bevonására, valamint párbeszéd és bizalom kiépítésére. A kötetben felvázolt Marketing...
Mi is az a marketing, mi a tényleges, racionális jelentése ennek a varázsszónak, melyet minduntalan hallunk és használunk? Mivel foglalkozik a marketingmenedzser, s valóban olyan fontos-e a...
TARTALOM Előszó 11 Bevezetés az első kiadáshoz 13 Bevezetés a második kiadáshoz 16 Mi is az a multi-level marketing 19 Mit nyújthat önnek az MLM 19 Mi a trükkje? 20 Törvényes? 21...
A közhiedelemmel ellentétben a marketing és a PR nem egyenlő a reklámmal és a hírnévvel; értelmezésük sokrétű, önálló tudományterületek jelöl. A marketing abban segít egy...
Irracionális Marketing Gondolkodtál már azon, hogy az egyiknek miért sikerül, míg a másiknak meg nem? Látszólag hasonló képességekkel és háttérrel rendelkező emberek akár teljesen...
A marketingben sok alapkönyv születik. Könyvünk sajátossága, hogy vezérfonala a döntésorientáltság, az egyes fejezetek a marketingproblémák felismerésének, a reális célok...
A könyv elsősorban azoknak a marketingkommunikációs szakembereknek szól, akik valamilyen szinten már használják a tömeges elektronikus levelezést különböző akciók kivitelezésére,...
Ez a munka az 1994-ben megjelent - és azóta többször újra kiadott - Nemzetközi marketing című könyvemnek javított és továbbfejlesztett változata. (...) A könyv szerkezete lényegében...
A könyv elsősorban azoknak a marketingkommunikációs szakembereknek szól, akik valamilyen szinten már használják a tömeges elektronikus levelezést különböző akciók kivitelezésére,...
A közelmúltig népszerű profit kontra nonprofit elhatárolás mintha veszítene erejéből: ma a nonprofit szervezetek is rákényszerülnek profitorientált tevékenységre, az üzleti piacokon...
A marketing túl fontos dolog ahhoz, hogy egyetlen osztályra bízzuk - állapította meg egy neves marketingszakértő. Ezt az elvet vallja a szerző is, amikor tematikusan vezeti végig az...
A könyv célközönsége, célcsoportja kettős: Egyrészt mindenki, aki a felsőoktatás jelenlegi rendszerében, illetve a 2006-tól kialakuló bachelor és master képzésben marketinget...