sorozat: Marketing és kommunikáció Ajánljuk vállalatvezetőknek, gazdasági igazgatóknak, marketing-, termék- és márkamenedzsereknek, kontrollereknek, pénzügyi szakértőknek és...
Tantárgy: Közgazdasági Évfolyam: Egyéb A tankönyvjegyzéken szerepel. A gazdálkodó szervezetek kommunikációs tevékenységében mind fontosabb helyet foglal el a szponzorálás. A...
Tantárgy: Közgazdasági Évfolyam: Egyéb A tankönyvjegyzéken szerepel. A gazdálkodó szervezetek kommunikációs tevékenységében mind fontosabb helyet foglal el a szponzorálás. A...
Az.: 10482 Bőgel György könyvét azzal az előítélettel vettem kézbe, hogy na itt az en-plusz-egyedik írás az elektronikus gazdaságról. A könyv olvasása közben gyorsan rádöbbentem,...
Mindannyian szeretnénk érvényesíteni az akaratunkat - akár azt akarjuk elérni, hogy a vevők tőlünk vásároljanak, a beszállítóink jó áron kínálják a portékájukat, a...
Legyél te is ZEN-marketinges, és tudni fogod, hogyan hozd ki a lehető legtöbbet a közösségi marketingből, valamint hogyan spórolj időt, és érj el sokkal több embert, mint valaha is...
Sokan megkerülhetetlennek tartják a kommunikációs szakmák tanulásában e könyv elődjét, a Press című kötetet. Azt reméljük, hogy ez a vélemény csak erősödni fog ezzel a...
An analysis of the process of branding offers insight into how companies cultivate near-fanatical customer loyalty, identifying the commonalities between cults and corporations that use...
A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a megbízó, a vállalati...
„Annak ellenére, hogy bárki a Jelöltkutatás Mesterévé válhat a Network Marketingben, mégis csak nagyon kevesen érik el ezt a szintet. Ha a könyvből megtanulható titkok közül akár...
Már nem pusztán álom, hogy egy jó ötlettel és egy laptoppal bárki elindíthatja világmegváltó cégét. Korszakalkotó változásoknak lehetünk tanúi. A legújabb termelési eszközök a...
Jó áron kínálunk egy minőségi terméket, mégsem úgy fogy, ahogy szeretnénk? Esetleg sok a versenytárs? Ez a könyv a fenntartható versenyelőny egyik eszközét, a márkaépítés...