Ön az összes apróhirdetés között böngészik.
A rovaton belüli keresési feltételek: Kommunikáció A keresett kifejezés: Kommunikáció
A keresési eredmények közül az ingatlanhirdetéseket nem listáztuk.
Az erotika rovatban is találtunk hirdetéseket, amelyeket itt nem listázunk. Ha meg szeretnéd nézni ezeket és elmúltál 18 éves, akkor bal oldalt kattints az erotika rovatra.
További 3.693 db zártkörű hirdetésünket megtekintheti bejelentkezés után, így a jelenlegi 2.361 db hirdetés helyett 6.054 db hirdetés között böngészhet.
Szerző: Gács Anna Magvető Könyvkiadó, 2020 Gács Anna esettanulmányokból összeálló izgalmas esszékötete a kortárs önéletrajz-kultúra belső összefüggéseit és kontextusait...
Egy rakás hatás Szerzők: Marshall McLuhan, Quentin Fiore Fordította: Kiss Barnabás Lektor: Müllner András Typotex Kiadó, 2012 Mikor először gyűjtötték egybe McLuhan profetikus...
Kommunikáció és megismerés Kommunikációkutatás sorozat Szerző: Hamp Gábor Typotex Kiadó, 2006 Van úgy, hogy félszavakból is megértjük egymást, máskor a leggondosabb odafigyelés...
Szerkesztette: Halácsy Péter, Vályi Gábor, Wellman, Berry Typotex Kiadó, 2007 Még egy évtized sem telt el az első magyar nyelvű kereső és hírportál létrehozása óta, ám ami akkor...
Új média remix 2. Szerző: Szakadát István (Syi) Typotex Kiadó, 2007 A közvetlen emberi kommunikáció során beszélgetünk egymással. Egyikünk kérdez, másikunk válaszol. Talán...
Szerző: Alfred North Whitehead Fordította: Szabados Levente Typotex Kiadó, 2007 Ennek a kötetnek az a célja, hogy lefektesse egy olyan természetfilozófia alapjait, ami egy újrarendezett...
Szerző: Ropolyi László Typotex Kiadó, 2006 Az Internet széleskörű használata nem csupán a levelezési, kapcsolatépítési, olvasási, tanulási, könyvtárazási, publikálási,...
Egy öngyilkosság-megelőző sürgősségi telefonszolgálat beszélgetéseinek vizsgálata Kommunikációkutatás sorozat Szerző: B. Erdős Márta Typotex Kiadó, 2006 A könyv a válságos...
I. Nyelv, gondolkodás, kultúra Társadalmi kommunikáció sorozat Szerkesztette: Síklaki István Typotex Kiadó, 2008 Tesszük, de nem tudjuk. Így használjuk a nyelvet. Vajon egy adott...
II. Nyelv és szituáció Társadalmi kommunikáció sorozat Szerkesztette: Síklaki István Typotex Kiadó, 2008 Tesszük, de nem tudjuk. Így használjuk a nyelvet. Vajon egy adott szituációban...
Szerző: Frédéric Barbier Kossuth Kiadó, 2010 Frédéric Barbier, a könyvtörténet talán legnevesebb francia művelője, könyvében a média első, Gutenberg nevéhez köthető, a 15....
Szerkesztette: Gárdos-Orosz Fruzsina, Lőrincz Viktor Olivér L'Harmattan Kiadó, 2022 Míg „A jogrendszer reagálóképessége - Jog és epidemiológia” kutatási projekt keretében megjelent...
A neveléstudomány társadalmi metszetei Szerző: Malatyinszki Szilárd Gondolat Kiadó, 2021 Minden fontos és lényeges napi tevékenységünket meghatározza a tudatosság, ami alapvetően...
Szerzők: Rekettye Gábor, Tóth Tamás, Malota Erzsébet Akadémiai Kiadó, 2015 Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak, akit...
Az értelmetlennek tűnő ötletek meglepő ereje a márkaépítésben és azon túl Szerző: Rory Sutherland HVG Kiadó, 2022 Miért működik az IKEA-hatás a gyógyszeriparban? Mit tanulhatunk a...