Európaiság-hitelesség-protokoll Szerző: Görög Ibolya Athenaeum Kiadó, 2018 GÖRÖG IBOLYA 1987 és 1999 között dolgozott a Miniszterelnöki Hivatal Protokoll Főosztályán. Ezalatt hét...
Ötödik, átdolgozott, bővített kiadás Szerző: Görög Ibolya Athenaeum Kiadó, 2021 A nyilvánosság kelepcéi protokollkönyv. Azoknak az embereknek biztosít támpontokat, akiknek a...
Szerkesztette: Buda Béla, Sárközy Erika Akadémiai Kiadó, 2001 Jó állapotú használt könyv. Jó állapotú használt könyv. A napjainkban zajló nagyarányú, gyors, szerteágazó...
Hogyan virágoztathatjuk fel vagy tehetjük tönkre egy ország gazdaságát Szerző: Tim Harford HVG Kiadó, 2014 Újszerű állapotú használt könyv. Újszerű állapotú használt könyv....
Az ember azzal mondja a legtöbbet, ahogyan hallgat Szerző: Robert Phipps Akadémiai Kiadó, 2012 Ha kíváncsi rá, miért nem veszik komolyan a többiek, honnan lehet tudni, hogy valaki éppen...
Lépjünk túl a közhelyeken hatékony kríziskommunikációval! Szerző: Bőhm Kornél HVG Kiadó, 2018 Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket? Mitől lesz hiteles egy vezető...
Összeállította: Veress Péter KIT Képzőművészeti Kiadó és Nyomda, 1998 Magyar-angol-német Angol-magyar Német-magyar Ez a szótár a banktevékenység és a pénzgazdálkodás mindennapi...
hoszteszeknek, rendezvényszervezőknek Szerzők: Sille István, Kepes Ágnes Akadémiai Kiadó, 2015 A szerzőpáros, Kepes Ágnes és Sille István könyve elsősorban azoknak hasznos, akiknek...
Hogyan érvényesítsük sikeresen az érdekeinket? Szerzők: Gill Hasson, Sue Hadfield Scolar Kiadó, 2022 Unod már az olyan önfejlesztő könyveket, amelyek tele vannak érthetetlen...
Szerzők: Becker György, Izsó Lajos Akadémiai Kiadó, 2011 A közgazdászok a legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az érzelmeknek, élményeknek,...
Szerző: Báger Gusztáv Akadémiai Kiadó, 2011 A magyar szakirodalomban gyakoriak az olyan könyvek, amelyek arról szólnak, hogy miért nem működnek bizonyos intézmények, vagy arról, hogy...
14. kiadás Szerzők: Keller Kevin Lane, Kotler Philip Akadémiai Kiadó, 2012 A szerzők célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és legpraktikusabb marketingszakkönyv...