Hogyan kóstoljuk helyesen a whiskyt? Szerző: Eddie Ludlow HVG Kiadó, 2019 Miért mézízű néhány whisky? Hogyan készül a bourbon és a scotch? Milyen gabonából és hogyan párolják a...
Hogyan készíts otthon frissítő bubble tea-ket? Szerző: Stacey Kwong Scolar Kiadó, 2024 A bubble tea sose volt még ilyen finom... és cuki! A bubble tea - néha buborékteának vagy...
Hatékony társaságirányítás a vállalati stratégiai célok szolgálatában - a pénzügyi beszámolás, a nem pénzügyi információk közzététele, a belső ellenőrzés és a...
Szerző: Lisa Graf Kossuth Kiadó, 2023 München, 1905. Therese Randlkofer – akinek különleges érzéke van a finomságokhoz és az üzletvezetéshez – a világ minden tájáról hozat...
Pénz, hatalom, botrányok Szerző: Magyar Péter HVG Kiadó, 2011 Világos, tényszerű, pontos, elfogulatlan könyv a politikussá lett leggazdagabb olasz üzletemberről, a botránykrónikák...
Írta és összeállította: László Ágnes Kossuth Kiadó, 2017 Kiválóságok, akik a kultúrában, a tudományban, az üzleti világban mardandót alkottak. Bojár Gábor, Csomós Mari, Iványi...
Hogyan mérjük a marketinget? Szerzők: Józsa László, Putzer Petra Akadémiai Kiadó, 2022 „A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a teljesítményük...
Hogyan terjed a siker? Szerző: Jonah Berger HVG Kiadó, 2017 Mitől válik elsöprően népszerűvé egy száz dollárba kerülő szendvics, miért sülnek el visszafelé a kábítószerellenes...
Szerző: Lőre Vendel Publikon Kiadó, 2014 Az üzleti világban ma már elterjedt nézet szerint az emberi tudás kulcstényezővé vált. Vállalati vezetők erre a tényre gyakran úgy utalnak,...
Szerzők: Rekettye Gábor, Tóth Tamás, Malota Erzsébet Akadémiai Kiadó, 2015 Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak, akit...
Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása Szerző: Piskóti István Akadémiai Kiadó, 2014 A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a...
Szerző: Bugár Gyöngyi Akadémiai Kiadó, 2015 Az elmúlt néhány évtized egyik legnagyobb pénzügyi válsága kivételes módon erősítette annak jelentőségét, hogy pénzügyi...
Az értelmetlennek tűnő ötletek meglepő ereje a márkaépítésben és azon túl Szerző: Rory Sutherland HVG Kiadó, 2022 Miért működik az IKEA-hatás a gyógyszeriparban? Mit tanulhatunk a...
Hogyan érjük el, hogy mások azt tegyék, amit szeretnénk? Szerző: Susan Weinschenk HVG Kiadó, 2015 Mindannyian szeretnénk érvényesíteni az akaratunkat. Akár azt akarjuk elérni, hogy a...
Nagykommentár a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvényhez Kézirat lezárásának dátuma: 2021. március 1. Szerkesztette: Dr. Dezső Attila Szerzők: Dr. Barabás Gergely, Dr....