Minden, amit tudni érdemes HVG Kiadó, 2017 Mitől kezd szárnyalni egy cég? Mi kell egy sikeres startuphoz? Mitől válik naggyá egy üzleti vezető? Mi volt a titka Sheryl Sandbergnek, a...
Az inspiráció útjában álló nehézségek leküzdése a Pixar módszerével Szerzők: Catmull, Ed – Wallace, Amy HVG Kiadó, 2016 A Pixar több mint 20 éve megkerülhetetlen az...
Szerzők: Maciej Kisilowski – Izabela Kisilowska HVG Kiadó, 2017 Hogyan alkalmazhatóak a versenyszférában bevált menedzsmentmódszerek egy városi önkormányzatnál? Mit érhetnek el a...
Szerzők: Ken Blanchard - Spencer Johnson HVG Kiadó, 2017 Miként ösztönözhetjük önálló és hatékony munkavégzésre csapatunk tagjait? Hogyan növelhetjük szervezetünk...
A tökéletes időzítés tudományos titkai Szerző: Daniel H. Pink HVG Kiadó, 2018 Miért van olyan nagy jelentősége a kezdésnek? És hogyan kezdjük újra, ha az elején elrontottuk? Miért...
Hatékony és magabiztos növekedés verseny nélkül Szerzők: Renée Mauborgne, W. Chan Kim HVG Kiadó, 2018 Mik a lehetőségeink, ha túltelített piacon működünk? Miként fejleszthetünk...
Hogyan legyünk eredményesek kevesebb erőfeszítéssel? Szerzők: Steven D'Souza, Diana Renner HVG Kiadó, 2018 Miért nem lehetünk igazán eredményesek a szüntelen stressz és szorongás...
Az inspiráló vezetés titka Javított, átdolgozott magyar kiadás Szerző: Simon Sinek HVG Kiadó, 2019 Miért fontos inspirálnunk a vevőinket ahelyett, hogy manipulálnánk őket? Miért...
Egy rapperből lett üzletember tanácsai a sikerhez Szerzők: 50 cent, Robert Greene HVG Kiadó, 2014 Miben hasonlít Napóleon, Julius Caesar és Mózes 50 Centhez? Mindnyájuk erejének forrása...
Hogyan legyünk átütően sikeresek Szerző: Gallo, Carmine HVG Kiadó, 2011 Mit tudnánk elérni az üzleti életben megfelelő rálátással és inspirációval? Milyen magasságokba repülne a...
Hogyan ösztönözzük munkatársainkat fejlődésre, alkalmazkodásra és kiváló eredményekre? Szerző: Rother, Mike HVG Kiadó, 2014 Vezessük, irányítsuk és fejlesszük munkatársainkat a...
Hatékony stratégiák az üzleti sikerhez Szerzők: Jiri Scherer - Michael Hartschen - Chris Brügger HVG Kiadó, 2015 Miért dobnak piacra a cégek olyan termékeket, amelyekkel csak...
50 módszer bármilyen probléma vizuális megoldásához Szerző: Kevin Duncan HVG Kiadó, 2016 Hogyan lehet érthetően elmagyarázni arányokat, trendeket és stratégiákat? Bemutathatjuk-e a...
Hogyan formáljuk versenyelőnnyé a bizonytalanságot? Szerzők: D. Steven Souza – Diana Renner HVG Kiadó, 2016 Mit tegyünk, ha ráébredünk: elértünk a tudásunk határvidékére, és ami...
Szerző: Brad Stone HVG Kiadó, 2016 Az Amazon.com nagyszabású álmokat dédelgető alapítója, Jeff Bezos nem elégedett meg az online könyvkereskedő szerepével: kíméletlenül felforgatja...