Mi is az a marketing, mi a tényleges, racionális jelentése ennek a varázsszónak, melyet minduntalan hallunk és használunk? Mivel foglalkozik a marketingmenedzser, s valóban olyan fontos-e a...
Szerző: Farkas Szilárd L’Harmattan Kiadó, 2016 A XX. század elején a válság kiemelt témája az európai gondolkodásnak. Jelen tanulmány a magyar kríziskánon megalkotásához számos...
A gondolat képzelőereje Philosophy in Pictures sorozat Szerzők: Errit Petersma, Jan Bor Fordította: Balogh Tamás, Fenyves Miklós, Horváth Viktor, Varró Zsuzsa Typotex Kiadó, 2010 „A...
Legújabb kor Szerző: Rokay Zoltán Szent István Társulat, 2018 A neves teológus, filozófus mindig az önálló gondolkodás értékét és szépségét hangsúlyozta hívei, diákjai,...
A filozófiatörténet filozófiája a kortárs kontinentális filozófiában Szerző: Varga Péter András Gondolat Kiadó, 2020 Jelen könyv elsődlegesen nem filozófiatörténeti szakmunka,...
Dubia de initiis transcendentalis idealismi Kantiani Szerző: Rozgonyi József Gondolat Kiadó, 2017 Rozgonyi József (1756–1823) a reformkor előtti magyar filozófia egyik meghatározó alakja....
6-10. könyv Szerző: Diogenész Laertiosz JEL Könyvkiadó, 2023 Diogenész Laertiosz A filozófiában jeleskedők élete és nézetei tíz könyvben című műve mind a mai napig az antik...