„On voit ses pores”. Lectures de Pilinszky Szerző: Szávai Dorottya Gondolat Kiadó, 2023 „A pórusait látni”. A Pilinszky-olvasatok című kötet a Pilinszky-centenárium hozadéka, s...
Esszék az üzleti kultúra, értékek, oktatás kapcsolódásairól Szerző: Bod Péter Ákos Gondolat Kiadó, 2023 Az elismert gazdasági szakember, gazdaságpolitikánk értő kommentátora...
Szerző: Hunyady György Gondolat Kiadó, 2023 Az oktatás problematikája gazdag, szerteágazó, ehhez a kötet a szociálpszichológia nézőpontjából közelít. A szerző egyik úttörő...
A 2014-es kiadás utánnyomása Szerző: Kelló Éva Akadémiai Kiadó, 2019 A könyv elvitathatatlan módon hiánypótló mű mind hazai, mind nemzetközi vonatkozásban, a coachingot nyújtó és...
Az ugrás szabadsága Szerző: Sárvári György Akadémiai Kiadó, 2019 Sárvári György hazánk egyik legmeghatározóbb coach tanácsadója. Egyfelől rendszerszemléletű gondolkodó, akinek...
Jogi, szervezeti és tudománypolitikai vetületek A kézirat lezárva: 2010. július 20. Szerkesztette: Vörös Imre Szerzők: Czigler Dezső Tamás, Fekete Balázs, Friedery Réka, Horváth...
Szerző: Kiss Éva Akadémiai Kiadó, 2005 Jó állapotú használt könyv. „Az állandóan változó, belső feszültségektől sem mentes Európai Unióról földrajzi szemlélettel írt...
Szerző: Gini Graham Scott Akadémiai Kiadó, 2012 A könyv a fájó munka ellenszere. Ellenszer a kemény munkát, örökös pörgést és versengést követelő társadalmi elvárások káros...
Az összeomlás és a békeszerződés történetei, 1918-1921 Szerző: Ablonczy Balázs Jaffa Kiadó, 2024 Kereken száz esztendeje annak, hogy 1920. június 4-én aláírták a trianoni...
A magyar foci 1945-ig Szerző: Szegedi Péter Akadémiai Kiadó, 2016 Jó állapotú használt könyv. A védőborítón kisebb szakadás van. Jó állapotú használt könyv. A védőborítón...
Válogatás Hargittai István írásaiból Szerkesztette: Hargittai Balázs Akadémiai Kiadó, 2020 Hargittai István fizikai kémikus, akadémikus, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi...
Személy és marketing kapcsolatok Szerző: Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2017 „Törőcsik Mária könyve a marketing kiterjesztett felfogásának elvét követi, amikor az egyén és a...