Szerző: Tóth Gergely L’Harmattan Kiadó, 2016 A Gazdasággép az első kötete egy tervezett trilógiának, mely a közgazdaságtanba tartozó, közérthető tudományos mű. Célja rendkívül...
Szerzők: Rekettye Gábor, Hetesi Erzsébet, Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2015 Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy...
Bővített kiadás Szerző: Veres Zoltán Akadémiai Kiadó, 2021 „Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és...
Szerkesztő: Cieger András Universitas Kiadó, 2017 A kötet tanulmányai – ha nem is szigorúan véve – Arany pályaszakaszainak időrendjében követik egymást, ám ennél fontosabbnak...
Polányi Mihály filozófiája: a hallgatólagos tudás, az emergencia és a bizalmi program Szerzők: Héder Mihály, Paksi Dániel Akadémiai Kiadó, 202 Polányi Mihály Személyes tudás című...
Szerző: Bakos Ferenc Akadémiai Kiadó, 2013 Az Idegen szavak és kifejezések szótárának célja, hogy összegyűjtse és bemutassa a magyar nyelvbe bekerült idegen szókészleti elemeket,...
Szerző: Györkösy Alajos Akadémiai Kiadó, 2014 25 000 címszó 55 000 kifejezés a klasszikus auktorok szókincse a római jog, valamint a középkori latinság szavai, kifejezései a...
virtuális melléklettel Szerzők: Barta Éva, Loch Ágnes Akadémiai Kiadó, 2022 Könyvünk a közép- és felsőfokú gazdasági szakmai nyelvvizsgákra készülő diákoknak és szakembereknek...