Szerző: Tóth Gergely L’Harmattan Kiadó, 2016 A Gazdasággép az első kötete egy tervezett trilógiának, mely a közgazdaságtanba tartozó, közérthető tudományos mű. Célja rendkívül...
Szerzők: Rekettye Gábor, Hetesi Erzsébet, Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2015 Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy...
Bővített kiadás Szerző: Veres Zoltán Akadémiai Kiadó, 2021 „Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és...
Szerző: Bakos Ferenc Akadémiai Kiadó, 2013 Az Idegen szavak és kifejezések szótárának célja, hogy összegyűjtse és bemutassa a magyar nyelvbe bekerült idegen szókészleti elemeket,...
Szerző: Györkösy Alajos Akadémiai Kiadó, 2014 25 000 címszó 55 000 kifejezés a klasszikus auktorok szókincse a római jog, valamint a középkori latinság szavai, kifejezései a...
virtuális melléklettel Szerzők: Barta Éva, Loch Ágnes Akadémiai Kiadó, 2022 Könyvünk a közép- és felsőfokú gazdasági szakmai nyelvvizsgákra készülő diákoknak és szakembereknek...
Második, bővített kiadás Szerzők: Rekettye Gábor, Hetesi Erzsébet, Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2023 „Hét éve jelent meg a Bevezetés a marketingbe első kiadása, melyből...
Szerző: Kozma Gábor Akadémiai Kiadó, 2019 Kozma Gábor könyve bemutatja, hogy a hitelintézetek működési kockázatokkal összefüggő elméleti és módszertani megközelítése jól...
Szerző: Teleki Szidalisz Ágnes Akadémiai Kiadó, 2023 A testi történések és a lelki folyamatok összekapcsolódása és egymásra hatása az emberiség ősi tapasztalata, mára pedig...
Tanulmányok Bod Péter Ákos tiszteletére Szerkesztette: Ádám Zoltán, Németh András Olivér Akadémiai Kiadó, 2023 Bod Péter Ákos munkássága előtt tisztelgő kötetünk: körkép és...
Szerkesztette: Kengyel Ákos Akadémiai Kiadó, 2020 A könyv gazdasági, társadalmi, politikai, történelmi és jogi szempontokat is figyelembe véve elemzi az európai integrációs folyamat...