Mezőgazdasági árak és piacok Szerzők: Fertő Imre, Mizik Tamás Akadémiai Kiadó, 2016 Az agrárgazdaságtani alapismeretek elsajátítása nélkülözhetetlen minden olyan hallgató...
Minden, amit a kisebb cégeknek a marketingről tudniuk kell Szerző: Rekettye Gábor Akadémiai Kiadó, 2024 „Az egész ország és a mi térségünk gazdaságának is nagyon fontos részét...
Szerzők: Veresné Somosi Mariann, Sikos T. Tamás Akadémiai Kiadó, 2024 A könyv a fenntarthatóság fogalmi megközelítéseinek sokszínűségét kívánja bemutatni, érzékeltetve a fogalom...
Szerző: Varga Attila Akadémiai Kiadó, 2016 A területfejlesztési politikában erőteljes fordulat figyelhető meg, egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy a részérdekeken alapuló...
Szerző: Horváth Magyary Nóra Akadémiai Kiadó, 2017 A könyv szerzőjével, Nórával már több mint egy évtizedes ismeretség és intenzív munkakapcsolat köt össze -több súlyos...
18. századi kottás források és a magyar zenei néphagyomány Szerzők: Domokos Mária, Paksa Katalin Akadémiai Kiadó, 2016 A magyar zenetörténet kéziratos és nyomtatott kottás...
Szerző: Lőrinc László Akadémiai Kiadó, 2016 Hogyan változtak az ételeink az idők folyamán, és mi volt ebben a kivagyiság szerepe? Miféle hadicseleket alkalmaztak egymás ellen...
A Barça és a katalán függetlenség Akadémiai Kiadó, 2016 A Barça ma talán a legjobb focicsapat a világon. Guardiola, Messi, Iniesta, Xavi, Piqué és a többiek nevét azok is hallották...
Szerző: Farkas Beáta Akadémiai Kiadó, 2017 Szétfeszíthetik-e az Európai Uniót az eltérő kapitalizmusmodelleket megtestesítő tagállamok fejlettségi különbségei? Blokkolhatják-e a...
Szerzők: Lőrincz Katalin, Sulyok Judit Akadémiai Kiadó, 2017 A marketinghez mindenki ért, a turizmushoz pedig még inkább. Vagy mégsem? A válasz csak akkor derül ki, ha konkrét...
Alkalmazkodás, megújulás, hatékonyság Szerző: Budai Balázs Benjámin Akadémiai Kiadó, 2017 Érdekes látni, hogy gyorsan változó világunkban az állam (ezen belül a közigazgatás)...
Szerző: Szakály Zoltán Akadémiai Kiadó, 2017 Az élelmiszer témakör ma egyre nagyobb figyelem mellett egyre több gondolat, elvárás összekapcsolódását testesíti meg, megjelenik benne...
Az üzleti stratégiától a mesterséges intelligenciáig Szerző: Bencsik Andrea Akadémiai Kiadó, 2024 A könyv a 2015-ben megjelent A tudásmenedzsment elméletben és gyakorlatban...
Fantom és fikció Marie Darrieussecq regényeiben és elméleti írásaiban Szerző: Lipták-Pikó Judit Akadémiai Kiadó, 2024 Marie Darrieussecq francia írónőt (1969– ) érzékeny...
Elkerülhető csapdák az üzleti kommunikációban Szerző: Neményiné Gyimesi Ilona Akadémiai Kiadó, 2017 Az EU tagjaként egyre több multinacionális vállalat és külföldi szakember...