Hogyan mérjük a marketinget? Szerzők: Józsa László, Putzer Petra Akadémiai Kiadó, 2022 „A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a teljesítményük...
Hogyan terjed a siker? Szerző: Jonah Berger HVG Kiadó, 2017 Mitől válik elsöprően népszerűvé egy száz dollárba kerülő szendvics, miért sülnek el visszafelé a kábítószerellenes...
A klinikai mesétől az esetbankig Szerző: Csabai Márta Oriold és Társai Kiadó, 2017 Hogyan dolgozzák fel a szakemberek klienseik eseteit és saját történeteiket? Miként váltak...
Szerzők: Robert Z. Aliber, Charles P. Kindleberger Osiris Kiadó, 2023 Az elmúlt négyszáz évben számtalan pénzügyi válság volt, amelyek gyakran a hitelezés elfutása, a megnövekedett...
A kézirat lezárásának dátuma: 2020. június 30. Szerzők: Strihó Krisztina Wolters Kluwer Kiadó, 2020 Jogtudomány és közgazdaságtan (marketing), elmélet és gyakorlat karöltve vonul...
Szerző: Lőre Vendel Publikon Kiadó, 2014 Az üzleti világban ma már elterjedt nézet szerint az emberi tudás kulcstényezővé vált. Vállalati vezetők erre a tényre gyakran úgy utalnak,...
Szerzők: Rekettye Gábor, Tóth Tamás, Malota Erzsébet Akadémiai Kiadó, 2015 Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak, akit...
Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása Szerző: Piskóti István Akadémiai Kiadó, 2014 A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a...
Szerző: Jurányi Zsolt Cartaphilus Kiadó, 2024 „Nyolc lövést kaptam a Hungária körúti felüljárón, amelyből három egy átlagembert simán elvitt volna az örök vadászmezőkre, az én...
Szerző: Bugár Gyöngyi Akadémiai Kiadó, 2015 Az elmúlt néhány évtized egyik legnagyobb pénzügyi válsága kivételes módon erősítette annak jelentőségét, hogy pénzügyi...
Az értelmetlennek tűnő ötletek meglepő ereje a márkaépítésben és azon túl Szerző: Rory Sutherland HVG Kiadó, 2022 Miért működik az IKEA-hatás a gyógyszeriparban? Mit tanulhatunk a...
Szerző: Ben Mezrich Alexandra Kiadó, 2022 A Winklevoss ikrek, Tyler és Cameron nevét David Fincher filmjéből, a The Social Network - A közösségi hálóból ismerhetjük: állításuk...
Szerző: Gallagher Fenwick Corvina Kiadó, 2022 Ha valaki arra vállalkozik, hogy elmondja Volodimir Zelenszkij történetét, akkor azt csak úgy teheti meg, hogy egyúttal Ukrajna történetét...
Hogyan érjük el, hogy mások azt tegyék, amit szeretnénk? Szerző: Susan Weinschenk HVG Kiadó, 2015 Mindannyian szeretnénk érvényesíteni az akaratunkat. Akár azt akarjuk elérni, hogy a...
Nagykommentár a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvényhez Kézirat lezárásának dátuma: 2021. március 1. Szerkesztette: Dr. Dezső Attila Szerzők: Dr. Barabás Gergely, Dr....