Hogyan (ne) tervezz? - Les Binet, Sarah Carter
Ár: 3.990 Ft
A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül könnyen követhető gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia tervezéséhez. A folyamat legfontosabb lépéseit bemutató kötet a célok meghatározásától és a 4P-től kezdve a kutatáson, a briefingen, a kreatív fejlesztésen és a médiatervezésen át a hatékonyság és a hatásosság méréséig minden területen hasznos információt nyújt. A kétperces ellenőrző listák, a jó és rossz gyakorlatok és az esettanulmányok sokat segítenek abban, hogy tökéletesíthessük a marketingstratégiánkat. Minden szakmának szüksége van egy szilárd alapokat adó útmutatóra, amely rendet rak a fejekben, és megbízható támaszt nyújt kétségek esetén. A marketingkommunikációnak ez a könyv a nagykönyve. Gál Sarolta stratégiai igazgató, DDB A könyvhöz kapcsolódó kiadvány - Lépj előre digitálisan! Egy Telekom-sztori - bemutatja a Telekom CFU (Customer Facing Unit) csapat működését, filozófiáját és a Telekom márkát, könyvben bemutatott paradigma- és perspektívaváltások egyik hazai gyakorlataként. Bebizonyítva, hogy a nemzetközi modellek, best practice-ek és az új működési diszciplínák a helyi kihívásokhoz és feladatokhoz igazítva itthon is használhatók. Gyakorlatukat nem egy az egyben feleltetik meg a könyvben megjelenő ajánlásoknak, sokkal inkább egy átfogó, a bizalmas információkat kerülő összefoglalót adnak az elmúlt öt év történéseiről, emellett praktikus tanácsaikkal segítik a könyvben megfogalmazott elvek megvalósítását.

Tulajdonságok
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.02.26 |
Eddig megtekintették 3 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "Hogyan (ne) tervezz? - Les Binet, Sarah Carter" című hirdetést látja. (fent)