Turizmusmarketing esettanulmányok II. -
Ár: 4.390 Ft
Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok. Bán Teodóra, ügyvezető Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat. Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár Budapesti Gazdasági Egyetem
Tulajdonságok
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.01.29 |
Eddig megtekintették 9 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "Turizmusmarketing esettanulmányok II. -" című hirdetést látja. (fent)