Nonbusiness marketing és menedzsment - Farkas; Hetesi Erzsébet; Veres; Dinya László
Ár: 1.290 Ft
A közelmúltig népszerű profit kontra nonprofit elhatárolás mintha veszítene erejéből: ma a nonprofit szervezetek is rákényszerülnek profitorientált tevékenységre, az üzleti piacokon tevékenykedő szervezetektől pedig egyre inkább elvárható a nem profitcélú, társadalmi értékeket preferáló magatartás. Ez komoly kihívást jelent a menedzsment tagjai és a marketing szakemberek számára: egészen más ugyanis tiszta profit alapon vagy tiszta nonprofitalapon működni, mint a két elvárás ötvözetének megfelelni. A jövőt olyannak látjuk, ahol a civil nem ellensége a profitnak, ahol a civil tudja, hogy csak a profitból fejlődhet, a profit pedig tudja, hogy a társadalom harmonikus és egészséges működése a profittermelés feltétele. Ajánljuk ezt a könyvet a menedzsment és marketing szakembereinek, a menedzsmentet és marketinget tanulóknak, és azoknak, akik az oktatás, az egészségügy, a kormányzat, a kultúra, a civil vagy a közüzemi szféra intézményeiben dolgoznak.
![Tovább](/templates/pictures/tovabb1.png)
Tulajdonságok
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.01.29 |
Eddig megtekintették 17 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "Nonbusiness marketing és menedzsment - Farkas; Hetesi Erzsébet; Veres; Dinya László" című hirdetést látja. (fent)