Döntésorientált marketing - Decision-oriented marketing - Veres; Piskóti István; Rekettye Gábor; Józsa László
Ár: 4.690 Ft
A marketingben sok alapkönyv születik. Könyvünk sajátossága, hogy vezérfonala a döntésorientáltság, az egyes fejezetek a marketingproblémák felismerésének, a reális célok kitűzésének és az azok eléréséhez szükséges lépéskombinációk kialakításának gyakorlatára épülnek. Különösen fontosnak tartjuk, hogy a könyv angol nyelven is napvilágot lát, hiszen így a hazánkban folyó angol nyelvű képzések is megfelelő szakirodalomhoz jutnak. Olyanhoz, amely a hazai viszonyokból indul ki, és példái is ebből a környezetből származnak. Reméljük, hogy e könyv a marketing gyakorlati lépéseinek, döntéseinek kialakításához és azok megvalósításához életszerű módszertant mutat be, mellyel hozzájárul az oly gyakori _x0084_ösztönös marketing_x0094_ helyett a kellő tudatosságra, a piaci helyzetek elemzésére és a döntések meghozatalára képes marketingesek felkészüléséhez, és így a hazai vállalkozások sikeresebb piaci szerepléséhez.
![Tovább](/templates/pictures/tovabb1.png)
Tulajdonságok
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.01.29 |
Eddig megtekintették 7 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "Döntésorientált marketing - Decision-oriented marketing - Veres; Piskóti István; Rekettye Gábor; Józsa László" című hirdetést látja. (fent)