A márkaimázs felépítése - Peter Cheverton
Ár: 845 Ft
Jó áron kínálunk egy minőségi terméket, mégsem úgy fogy, ahogy szeretnénk? Esetleg sok a versenytárs? Ez a könyv a fenntartható versenyelőny egyik eszközét, a márkaépítés tapasztalatait osztja meg. Felismerve a kihívást, márkánkat keményen meg kell dolgoztatnunk. Peter Cheverton útmutatójában tudatosan kevés az elmélet, a hangsúlyt a tettek és a gyakorlat kapja. Megtudhatjuk, hogyan definiáljuk márkánkat; hogyan alkossunk márkamenedzsment stratégiát; hogyan valósítsuk meg terveinket. Emellett reális képet kapunk arról, hogy mire képes a hatékony márkamenedzsment vállalatunkban; miként válhat a márka vállalatunk legértékesebb eszközévé; hogyan tudja eltartani magát a márka anélkül, hogy egy vagyont áldoznánk rá.
Tulajdonságok
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.01.29 |
Eddig megtekintették 4 alkalommal |
Könyvek rovaton belül a(z) "A márkaimázs felépítése - Peter Cheverton" című hirdetést látja. (fent)