KÖVETKEZŐ GENERÁCIÓS TÉLI GUMIABRONCS A gumiabroncs súlya max. 9%-al csökkentve, ami növeli a futással szembeni ellenállást, és csökkenti az üzemanyag-fogyasztást A szimmetrikus V...
KÖVETKEZŐ GENERÁCIÓS TÉLI GUMIABRONCS A gumiabroncs súlya max. 9%-al csökkentve, ami növeli a futással szembeni ellenállást, és csökkenti az üzemanyag-fogyasztást A szimmetrikus V...
KÖVETKEZŐ GENERÁCIÓS TÉLI GUMIABRONCS A gumiabroncs súlya max. 9%-al csökkentve, ami növeli a futással szembeni ellenállást, és csökkenti az üzemanyag-fogyasztást A szimmetrikus V...
KÖVETKEZŐ GENERÁCIÓS TÉLI GUMIABRONCS A gumiabroncs súlya max. 9%-al csökkentve, ami növeli a futással szembeni ellenállást, és csökkenti az üzemanyag-fogyasztást A szimmetrikus V...
KÖVETKEZŐ GENERÁCIÓS TÉLI GUMIABRONCS A gumiabroncs súlya max. 9%-al csökkentve, ami növeli a futással szembeni ellenállást, és csökkenti az üzemanyag-fogyasztást A szimmetrikus V...
KÖVETKEZŐ GENERÁCIÓS TÉLI GUMIABRONCS A gumiabroncs súlya max. 9%-al csökkentve, ami növeli a futással szembeni ellenállást, és csökkenti az üzemanyag-fogyasztást A szimmetrikus V...
DINAMIKUS TELJESÍTMÉNYŰ TÉLI GUMIABRONCS SZEMÉLYAUTÓKHOZ ÉS SUV-OKHOZ Max. 14% -al csökkent súly a gördüléssel szembeni jobb ellenállás és a források megtakarítása érdekében Az...
KÖVETKEZŐ GENERÁCIÓS TÉLI GUMIABRONCS A gumiabroncs súlya max. 9%-al csökkentve, ami növeli a futással szembeni ellenállást, és csökkenti az üzemanyag-fogyasztást A szimmetrikus V...
DINAMIKUS TELJESÍTMÉNYŰ TÉLI GUMIABRONCS SZEMÉLYAUTÓKHOZ ÉS SUV-OKHOZ Max. 14% -al csökkent súly a gördüléssel szembeni jobb ellenállás és a források megtakarítása érdekében Az...
KÖVETKEZŐ GENERÁCIÓS TÉLI GUMIABRONCS A gumiabroncs súlya max. 9%-al csökkentve, ami növeli a futással szembeni ellenállást, és csökkenti az üzemanyag-fogyasztást A szimmetrikus V...
DINAMIKUS TELJESÍTMÉNYŰ TÉLI GUMIABRONCS SZEMÉLYAUTÓKHOZ ÉS SUV-OKHOZ Max. 14% -al csökkent súly a gördüléssel szembeni jobb ellenállás és a források megtakarítása érdekében Az...