A Spuri adalék egy kimagasló minőségű, magyar fejlesztésű üzemanyag-adalék, amelyet benzin- és dízelmotorokhoz egyaránt ajánlanak. A 125 ml-es kiszerelés tökéletes választás azok...
Az idősebb vagy sokat futott motorok gyakran szenvednek olyan problémáktól, mint a tömítések elöregedése és rugalmasságának elvesztése, amelyek gyakori oka az apróbb, de zavaró...
A belső égésű motorok működése során a kenőanyag elhasználódása, a magas hőmérséklet és az üzemanyag maradványai miatt idővel olajsár és lerakódás képződik a motor belső...
A Mobil 1 ESP Formula 5W-30 egy csúcskategóriás, teljesen szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a legmodernebb benzin- és dízelmotoros járművek követelményeihez fejlesztettek ki. Ez...
A belső égésű motorok működésének egyik legkritikusabb eleme a megfelelő kenés biztosítása. Ahogy a járművek öregszenek, és a motorok terhelése nő – legyen szó napi...
A dízelmotorok befecskendező rendszere kiemelt szerepet játszik a hatékony és tiszta üzemelésben: az injektorok precíz adagolása határozza meg az égés minőségét, a motor...
A modern benzinmotorok üzemanyagrendszere rendkívül érzékeny a lerakódásokra: a légszennyezésből, bioüzemanyagból és használat során felgyülemlett rétegek olyan szennyeződéseket...
A hosszabb időre leállított motorok, járművek vagy kerti gépek üzemanyagrendszere különösen ki van téve a benzin minőségének romlása okozta problémáknak. Az oxidáció, a gyanta-...
A motor élettartamának meghosszabbítása és a kenési hatékonyság fenntartása érdekében elengedhetetlen, hogy a rendszer időnként mentesüljön a lerakódott szennyeződésektől. A...
A belső égésű motorok működése során számos extrém tényező hat az alkatrészekre: magas hőmérséklet, gyors forgás, folyamatos fémes súrlódás. Ezek a hatások hosszú távon...
A LIQUI MOLY Diesel Lubricity Additive (150 ml) egy célzottan kifejlesztett üzemanyag-adalék, amelyet kifejezetten a modern, alacsony kéntartalmú (low‑sulphur) dízel üzemanyagokhoz...
A LIQUI MOLY Injection Reiniger egy magas minőségű, német fejlesztésű üzemanyag-adalék, amelyet kifejezetten benzinmotoros járművekhez terveztek. Az évek alatt felhalmozódó...
A korszerű benzines motorok befecskendező rendszere (legyen az közvetlen vagy közvetett injektoros) idővel hajlamos lerakódásokra – kokszra, gyantára, koromra vagy vízre –, amelyek...
A járművek hűtőrendszere folyamatos igénybevételnek van kitéve: a nyomásingadozás, a hőmérsékleti ciklusok és az apró mechanikai hatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a rendszer...
A jármű hűtőrendszere folyamatos hőterhelésnek, nyomásingadozásnak és vegyi anyagok hatásának van kitéve. Az idő előrehaladtával a rendszer belsejében különféle szennyeződések...