Bútor, régiség, ruha, könyv rovaton belül megtalálható apróhirdetések között böngészik.
A rovaton belüli keresési feltételek:
Marketing, Reklám A keresett kifejezés: Marketing, Reklám
További 24 db zártkörű hirdetésünket
megtekintheti bejelentkezés után, így a
jelenlegi 40 db hirdetés helyett
64 db hirdetés között böngészhet..
A közelmúltig népszerű profit kontra nonprofit elhatárolás mintha veszítene erejéből: ma a nonprofit szervezetek is rákényszerülnek profitorientált tevékenységre, az üzleti piacokon...
David Jobber munkája azon kevés nyugat-európai szakkönyvek egyike, amely a marketing elmélet közérthető feldolgozását ötvözi az európai üzleti gyakorlatban való alkalmazással....
Hogyan mérjük a marketinget? Szerzők: Józsa László, Putzer Petra Akadémiai Kiadó, 2022 „A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a teljesítményük...
Marketingtervei alapjában véve jól mutatnak, de úgy látszik, nem érik el célkitűzéseiket? Az eredmények alapján elégedetlen? Akarja tudni, hol hibázza el? Szeretne olyan...
sorozat: marketing és kommunikáció Ajánljuk marketingszakembereknek, hirdetőknek, a hirdetést önerőből megoldó vállalkozások vezetőinek. A könyv gyakorlati tanácsokkal látja el...
A két megjelent kötet újszerű, tanfolyamot nem igénylő alapmarketing tankönyv és munkafüzet mind önképzésre, mind pedig szervezett oktatás kereteiben történő felhasználásra...
Szerző: Ritter Doron D. · Visontai D. Kiadó: Labrador Publishing Nyelv: magyar, angol Kiadás éve: 2005 ISBN: 963219442x Kötésmód: KEMÉNYTÁBLÁS, KÖTÖTT Oldalszám: 132 oldal Méret...
A befolyásolás pszichológiája Szerző: Robert B. Cialdini HVG Kiadó, 2024 „Robert Cialdini megvalósította a lehetetlent: tökéletesített egy remekművet.” Daniel Kahneman...
A két megjelent kötet újszerű, tanfolyamot nem igénylő alapmarketing tankönyv és munkafüzet mind önképzésre, mind pedig szervezett oktatás kereteiben történő felhasználásra...
A két megjelent kötet újszerű, tanfolyamot nem igénylő alapmarketing tankönyv és munkafüzet mind önképzésre, mind pedig szervezett oktatás kereteiben történő felhasználásra...
Milyen a marketing a posztmodern korban? Már maga a kérdés is abszurdnak tűnik. A válasz nem kevésbé: motoros nyalóka, élményparkoló, kutyapszichiáter, gyorskiszolgáló templom......
A jó marketing egyszerűen megragadó, praktikus, hatékony és olcsó, mint a szigszalag. John Jantsch a kisvállalkozói marketing elismert szakértője félretéve a bonyolult...