Betöltés...

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

Ár: 0 Ft

Garázsipari gépek, berendezések, szerszámok forgalmazásával foglalkozó vállalkozás megbízásából keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

Feladatok, amelyek rád várnak:
Szállítói számlák kezelése és adminisztrációja:
A belföldi és külföldi szállítói számlák pontos feldolgozása, rögzítése a rendszerben, ellenőrzése a szerződéses feltételek alapján, majd adminisztratív nyomon követése. Ezen kívül rendszeres kapcsolattartás a szállítókkal, akár angol nyelven is, az esetleges eltérések tisztázása érdekében.

Adatszolgáltatás biztosítása külső szervek részére:
A hatóságok, állami szervek és egyéb külső partnerek felé történő rendszeres adatszolgáltatások kezelése és összeállítása, a jogszabályoknak megfelelően.

Nyilvántartások karbantartása és adatellenőrzések elvégzése:
A pénzügyi adatbázisok naprakészen tartása, az adatok rendszeres ellenőrzése, hogy a nyilvántartások pontosak és aktuálisak legyenek.

Vevő számlák kiegyenlítése és követése:
A vevő számlák kifizetéseinek pontos nyomon követése, a késedelmes fizetések nyomon követése és szükség esetén emlékeztetők kiküldése az ügyfeleknek.

Kompenzáló bizonylatok elkészítése és kiküldése:
A kompenzáló bizonylatok (például jóváíró számlák, kompenzációs dokumentumok) előkészítése, ellenőrzése, és azok kiküldése az érintett partnereknek.

Vállalati pénztárak egyeztetése heti szinten.

Banki tranzakciók rögzítése és nyomon követése:
A vállalati bankszámlák mozgásainak (beérkezett és kimenő tranzakciók) nyilvántartása, szükség esetén utalások előkészítése, rögzítése és a banki adatok rendszeres ellenőrzése.

Kapcsolattartás és rendszeres egyeztetés a könyvelő céggel:
A külső könyvelő céggel való folyamatos kapcsolattartás és egyeztetés a pontos könyvelés és beszámolók biztosítása érdekében, valamint a könyvelési anyagok rendszeres átadása.

Riportok és kimutatások készítése a vezetőség részére:
Havi, negyedéves vagy éves pénzügyi kimutatások összeállítása a vezetőség részére, amelyek alapján értékelhető a vállalat pénzügyi helyzete és segítik a döntéshozatalt.

Pénzügyi dokumentumok rendszerezése és archiválása:
Az összes pénzügyi dokumentum (pl. szerződések, számlák, kimutatások) rendszerezése, elektronikus vagy papíralapú archiválása a könnyű hozzáférhetőség és visszakereshetőség érdekében.

Havi és éves zárási folyamatok támogatása:
Az időszakos zárási folyamatok során a pénzügyi adatok pontosítása, hiányzó dokumentumok beszerzése és egyeztetések elvégzése, ezzel segítve a pénzügyi zárások hatékonyságát.

Adatszolgáltatás és riportálás külső partnerek, bankok vagy auditorok részére:
A külső partnerekkel való pénzügyi információ-megosztás, bankok vagy auditorok számára szükséges adatszolgáltatások biztosítása, valamint az ehhez kapcsolódó kérdések megválaszolása.

Megbízóról:
Garázsipari gépek, berendezések, szerszámok forgalmazásával foglalkozó vállalkozás.
Palettájukon megtalálhatók: kompresszor, gumis gépek, hidraulikus emelők, levegős szerszámok, gépek.
Piacvezető vállalatként elkötelezett az innováció és a folyamatos fejlődés mellett.


Csapatukba olyan pénzügyi munkatársat keresünk, aki osztozik szenvedélyükbe a kiválóság iránt, és segít fenntartani vállalatuk pénzügyi stabilitását.

Amit kérünk tőled:
Pénzügyi vagy gazdasági középfokú/felsőfokú végzettség
Hasonló munkakörben szerzett 1-2 év szakmai tapasztalat
Felsőfokú angol nyelvtudás általános és szakmai (a külföldi partnerekkel történő kapcsolattartáshoz)
Magas szintű számítógépes ismeretek (különösen Excel)
Precizitás, rendszerszemlélet és jó problémamegoldó készség
Hatékony kommunikációs és együttműködési készség
Amit kínálunk:
Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő vállalatnál, amely elismeri és megbecsüli munkavállalóit
Barátságos, támogató munkakörnyezet, amely inspirál a folyamatos fejlődésre
Versenyképes fizetés, a pozíció alapbére nettó 400 000 Ft-tól (tapasztalat és teljesítmény alapján megállapítva, emellett rendszeres jutalmazási lehetőségekkel)
Vidékről történő bejárás támogatása, céges vásárlási kedvezmények
Rugalmas munkavégzés és részleges home office lehetőség, hogy könnyebben összehangolhasd a munkát a magánéleteddel

Munkaidő:
Teljes munkaidős pozíció, amely irodai és otthoni munkavégzést egyaránt magában foglal. Az idő egy része irodai jelenlétet igényel, a fennmaradó órákban pedig rugalmas, home office lehetőség biztosított.
Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál pénzügyi területen, és megfelelsz az elvárásoknak, várjuk jelentkezésedet! Küldd el önéletrajzodat, motivációs leveledet és nettó bérigényedet az alábbi e-mail címre: hajdu126@worklife.hu

Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Tulajdonságok
Fizetés: Fizetés (fix bér)
A hirdető: Állást kínál (munkaadó)
Állás típus: Alapítványi
Szükséges végzettség: Középfokú végzettséggel
Pozíció szint: Beosztott
Pozíció: PÉNZÜGYI ASSZISZTENS
 
Feladás dátuma: 2024.11.14
Eddig megtekintették 3 alkalommal

Munka rovaton belül a(z) "PÉNZÜGYI ASSZISZTENS" című hirdetést látja. (fent)

Kapcsolat a hirdetővel

Üzenet

E-mail küldése a hirdetőnek:
Az üzenet küldéséhez, kérem jelentkezzen be!

Az üzenet:*
kód
Írja be a képen látható számokat:
* Kötelezően kitöltendő adat.
A hirdető összes hirdetése: Worklife.hu