Adminisztratív asszisztens
Ár: 100 Ft
ADMINISZTRATÍV ASSZISZTENS
MUNKATÁRSAT KERESÜNK!
MUNKAVÉGZÉS HELYE/IDEJE
• Munkavégzés helye: Kecskemét
• Munkaidő: részmunkaidő (megbeszélés szerint)
FELADATOK
• Adatszolgáltatás a külsős bérszámfejtő részére, napi bejelentések intézése
• Az új belépők munkába állásához szükséges ügyek, orvosi vizsgálat, belépési engedély,
munkaruha, öltözőszekrény intézése
• Munkaügyi adminisztráció- Jelenléti ívek aláíratása (archiválás, scannelés, tájékoztatók készítése);
• Az iroda adminisztratív, iktatási feladatainak ellátása (számlák, szerződések, dokumentumok)
• Telefonok, levelek kezelése, e-mailek megválaszolása
• Szervezési feladatokban való részvétel
• Beszerzési feladatokban aktív közreműködés
• Beléptetési és kiléptetési folyamat előkészítése
ELVÁRÁSOK
• Minimum középfokú végzettség;
• MS Office magabiztos használata (Excel, Word, PowerPoint);
• Hasonló területen szerzett, 1-2 éves tapasztalat;
• Jó kommunikációs készség.
AMIT KÍNÁLUNK
• Cafetéria;
• Bejárási támogatás;
• Szakmai fejlődés lehetősége;
• Hosszú távú munkalehetőség, biztos háttér.
JELENTKEZÉS
• Önéletrajzos jelentkezést fizetési igény megjelölésével
a hr@dome.hu e-mail címre várjuk a pozíció nevének és a
munkavégzés helyének megjelölésével.
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
MUNKATÁRSAT KERESÜNK!
MUNKAVÉGZÉS HELYE/IDEJE
• Munkavégzés helye: Kecskemét
• Munkaidő: részmunkaidő (megbeszélés szerint)
FELADATOK
• Adatszolgáltatás a külsős bérszámfejtő részére, napi bejelentések intézése
• Az új belépők munkába állásához szükséges ügyek, orvosi vizsgálat, belépési engedély,
munkaruha, öltözőszekrény intézése
• Munkaügyi adminisztráció- Jelenléti ívek aláíratása (archiválás, scannelés, tájékoztatók készítése);
• Az iroda adminisztratív, iktatási feladatainak ellátása (számlák, szerződések, dokumentumok)
• Telefonok, levelek kezelése, e-mailek megválaszolása
• Szervezési feladatokban való részvétel
• Beszerzési feladatokban aktív közreműködés
• Beléptetési és kiléptetési folyamat előkészítése
ELVÁRÁSOK
• Minimum középfokú végzettség;
• MS Office magabiztos használata (Excel, Word, PowerPoint);
• Hasonló területen szerzett, 1-2 éves tapasztalat;
• Jó kommunikációs készség.
AMIT KÍNÁLUNK
• Cafetéria;
• Bejárási támogatás;
• Szakmai fejlődés lehetősége;
• Hosszú távú munkalehetőség, biztos háttér.
JELENTKEZÉS
• Önéletrajzos jelentkezést fizetési igény megjelölésével
a hr@dome.hu e-mail címre várjuk a pozíció nevének és a
munkavégzés helyének megjelölésével.
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Tulajdonságok
Település: | Kecskemét |
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Adminisztrációs |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | Adminisztratív asszisztens |
Feladás dátuma: | 2024.10.31 |
Eddig megtekintették 84 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "Adminisztratív asszisztens" című hirdetést látja. (fent)