Betöltés...

MUNKALEHETŐSÉG – IRODAI ADMINISZTRÁTOR

Ár: 200.000 Ft

Archivált hirdetés

Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
Cégünk irodai adminisztrátort keres
Elvárás: Érettségi bizonyítvány, jó kommunikációs készség, megbízhatóság, rugalmasság, jó problémamegoldó képesség

Feladatok: számlázással kapcsolatos feladatok, adatrögzítés, partnerekkel való kapcsolattartás, egyéb adminisztratív feladatok, könyvelőkkel való kapcsolattartás.

Előny: angol nyelvtudás
Munkavégzés helye: Adony
Bérezés: Megbeszélés szerint

Munkaidő: 8 óra

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal a gsehungarykft@gmail.com emailen lehet.
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)

Archiváltuk a hirdetést!

Tulajdonságok
Település: Adony
Fizetés: Fizetés (fix bér)
A hirdető: Állást kínál (munkaadó)
Állás típus: Adminisztrációs
Szükséges végzettség: Középfokú végzettséggel
Pozíció szint: Beosztott
Pozíció: irodai asszisztens
 
Eddig megtekintették 1334 alkalommal

Munka rovaton belül a(z) "MUNKALEHETŐSÉG – IRODAI ADMINISZTRÁTOR" című hirdetést látja. (fent)