titkárnő, irodavezető, szem. asszisztens, adminisztrátor
Ár: 500.000 Ft
Tisztelt leendő Munkaadóm!
Én egy 48 éves, fiatalos, megbízható, becsületes, a munkámra igényes, lojális és korrekt nő vagyok. Jelenleg egy egészségügyi intézmény igazgatóságán dolgozom titkárnőként, és innen is a fenti jelzőket kapom visszajelzésként, mégis úgy érzem, nem ez a munkahely várt rám.
Olyan állást keresek, ahol végre megtalálom a számításaimat. Rugalmas munkaidő lenne ideális számomra, ha lehet, ne kelljen mindennap bejárni, hanem az legyen a lényeg, hogy a munka el legyen végezve. A munkámat mindig is felelősségteljesen, a legjobb tudásom szerint végeztem, és a továbbiakban is eszerint kívánom tenni.
Lehetőség szerint adminisztratív állást keresek, mert ebben van már nagy tapasztalatom (vakon gépelés, jó helyesírás és fogalmazás készség, stb.), de bármi más is szóba jöhet, ügynöki és erotikus munkák kivételével.
Előző munkahelyem egy ingatlanüzemeltetéssel foglalkozó cég volt, ahol 9 évig menedzserasszisztensként dolgoztam. Korábbi főnökömtől ajánlólevelet is kaptam, amit érdeklődés esetén rendelkezésére tudok bocsátani.
Feladataim voltak: irodaház üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok: bérleti szerződések és módosítások elkészítése, kauciók nyilvántartása és a hozzájuk kapcsolódó dokumentumok elkészítése, bérleti díj számlák kiállítása, telefon és közüzemi számlák tovább számlázása, bérlői befizetések rögzítése a számlázóprogramban, bejövő számlák iktatása, rögzítése a bankban, könyvelési anyag összekészítése, házipénztár kezelése, irodaszer rendelés, kapcsolattartás az alvállalkozókkal, bérlőkkel, egyéb ad hoc feladatok.
Ezt megelőzően mérnöki irodában dolgoztam titkárnőként, valamint sokéves kereskedelmi tapasztalattal is rendelkezem.
Tisztességes, rendesen bejelentett munkát keresek, hosszú távra. Amennyiben valamilyen képesítésre, tanfolyamra van szükség az állás betöltéséhez, örömmel elvégzem. Érdeklődés esetén szívesen küldök fényképes önéletrajzot.
Van sok olyan ember, aki csak azért van jó pozícióban, mert jókor volt jó helyen, vagy mert nagy ismeretségi körrel rendelkezik. Én megbízható, becsületes, felelősségteljes, értelmes embernek tartom magam, viszont a szerencse, és a jó lehetőség eddig mindig elkerült. Ezért szeretném, ha egyszer valaki segítő kezet nyújtana felém, hogy bebizonyíthassam, megállom a helyem, és ezáltal lehetőséget kaphassak egy jobb életre.
Köszönöm, hogy elolvasta hirdetésemet, várom szíves megkeresését.
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Én egy 48 éves, fiatalos, megbízható, becsületes, a munkámra igényes, lojális és korrekt nő vagyok. Jelenleg egy egészségügyi intézmény igazgatóságán dolgozom titkárnőként, és innen is a fenti jelzőket kapom visszajelzésként, mégis úgy érzem, nem ez a munkahely várt rám.
Olyan állást keresek, ahol végre megtalálom a számításaimat. Rugalmas munkaidő lenne ideális számomra, ha lehet, ne kelljen mindennap bejárni, hanem az legyen a lényeg, hogy a munka el legyen végezve. A munkámat mindig is felelősségteljesen, a legjobb tudásom szerint végeztem, és a továbbiakban is eszerint kívánom tenni.
Lehetőség szerint adminisztratív állást keresek, mert ebben van már nagy tapasztalatom (vakon gépelés, jó helyesírás és fogalmazás készség, stb.), de bármi más is szóba jöhet, ügynöki és erotikus munkák kivételével.
Előző munkahelyem egy ingatlanüzemeltetéssel foglalkozó cég volt, ahol 9 évig menedzserasszisztensként dolgoztam. Korábbi főnökömtől ajánlólevelet is kaptam, amit érdeklődés esetén rendelkezésére tudok bocsátani.
Feladataim voltak: irodaház üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok: bérleti szerződések és módosítások elkészítése, kauciók nyilvántartása és a hozzájuk kapcsolódó dokumentumok elkészítése, bérleti díj számlák kiállítása, telefon és közüzemi számlák tovább számlázása, bérlői befizetések rögzítése a számlázóprogramban, bejövő számlák iktatása, rögzítése a bankban, könyvelési anyag összekészítése, házipénztár kezelése, irodaszer rendelés, kapcsolattartás az alvállalkozókkal, bérlőkkel, egyéb ad hoc feladatok.
Ezt megelőzően mérnöki irodában dolgoztam titkárnőként, valamint sokéves kereskedelmi tapasztalattal is rendelkezem.
Tisztességes, rendesen bejelentett munkát keresek, hosszú távra. Amennyiben valamilyen képesítésre, tanfolyamra van szükség az állás betöltéséhez, örömmel elvégzem. Érdeklődés esetén szívesen küldök fényképes önéletrajzot.
Van sok olyan ember, aki csak azért van jó pozícióban, mert jókor volt jó helyen, vagy mert nagy ismeretségi körrel rendelkezik. Én megbízható, becsületes, felelősségteljes, értelmes embernek tartom magam, viszont a szerencse, és a jó lehetőség eddig mindig elkerült. Ezért szeretném, ha egyszer valaki segítő kezet nyújtana felém, hogy bebizonyíthassam, megállom a helyem, és ezáltal lehetőséget kaphassak egy jobb életre.
Köszönöm, hogy elolvasta hirdetésemet, várom szíves megkeresését.
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Tulajdonságok
Település: | XVIII. kerület |
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást keres (munkavállaló) |
Állás típus: | Adminisztrációs |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | titkárnő, irodavezető, szem. asszisztens, adminisztrátor |
Feladás dátuma: | 2024.11.03 |
Eddig megtekintették 48 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "titkárnő, irodavezető, szem. asszisztens, adminisztrátor" című hirdetést látja. (fent)