Alapfogalmak, alkalmazások és mérési módszerek Szerzők: Simon Bishop, Mike Walker HVG-ORAC Kiadó, 2011 A Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja gondozásában megjelentetett,...
Szerző: Rab Virág Gondolat Kiadó, 2010 Az első világháború eredményeképpen felszínre került problémahalmazzal kapcsolatos politikusi reagálásokat és azok következményeit jól...
Szerzők: Fekete Dávid, Rechnitzer János Dialóg Campus Kiadó, 2019 A monográfia az Audi Hungaria negyedszázados győri jelenlétével foglalkozik, feldolgozza a nagyvállalat helyi...
Szerkesztette: Csurgó Ottóné dr. Saldo Kiadó, 2010 Van olyan, hogy egy könyv témáját lassan utoléri a valóság és az üzleti gyakorlat. Úgy tűnik ez történt az Üzleti etika könyv...
Szerző: Varga Attila Akadémiai Kiadó, 2016 A területfejlesztési politikában erőteljes fordulat figyelhető meg, egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy a részérdekeken alapuló...
Szerzők: Lőrincz Katalin, Sulyok Judit Akadémiai Kiadó, 2017 A marketinghez mindenki ért, a turizmushoz pedig még inkább. Vagy mégsem? A válasz csak akkor derül ki, ha konkrét...
Szerző: Artner Annamária Akadémiai Kiadó, 2014 A szerző a globális gazdasági átalakulás bonyolult összefüggéseit és elemeinek egymásra hatását tűzte ki vizsgálódása céljául. E...
A kapitalizmuson túl – új cél keresése a modern világban Szerző: Charles Handy Manager Könyvkiadó, 2008 Jó állapotú használt könyv. Jó állapotú használt könyv. A...
Menedzsment és marketing a turbulencia korában Szerzők: Philip Kotler, John A. Caslione Manager Könyvkiadó, 2011 Újszerű állapotú használt könyv. Újszerű állapotú használt könyv....
Második kiadás Szerző: Pálffy Géza MTA Történettudományi Intézete, 2015 A nagy érdeklődésre tekintettel már második kiadásában napvilágot látó kötet a Magyar Királyság és a...
Szerző: Csicsmann László Dialóg Campus Kiadó, 2008 A könyv betekintést nyújt az elmúlt évszázad legviharosabb régiójának politikai folyamataiba. A szerző részben helyszíni...
Szerkesztette: Christopher M. James, Clifford W. Smith Jr. A magyar kiadást válogatta: Sulyok-Pap Mária Panem Kiadó, 1994 „Alig több mint egy éve jelent meg az Egyesült Államokban az a...
Szerző: Pierre Bourdieu Gondolat Kiadó, 2005 A 20. század második felének talán legnagyobb hatású szociológusa-szociálfilozófusa 2000-2001-ben tartotta azt az előadás-sorozatot a...
Versenyképes identitás és imázs teremtése Szerző: Papp-Váry Árpád Akadémiai Kiadó, 2019 Fiatalos, lendületes és lényegre törő összeállítás az országmárkák építésének...
Szerkesztette: Stefan Kassay Gondolat Kiadó, 2016 „Hitvallásom a tudomány és a gyakorlat szimbiózisa. Az elméleti fejtegetéseknek gyakorlati kimenete is kell hogy legyen. Meggyőződésem,...