Irodai adminisztrátor
Ár: 0 Ft
Archivált hirdetés
Ezt a hirdetést egy ideje nem módosította, nem frissítette a hirdető, ezért archiváltuk.
A Baltyre Hungary KFT. , személy, teher és mezőgazdasági gumiabroncsok nagykereskedelmi értékesítésével foglalkozó cég, Irodai adminisztrátori pozícioba keres 1 Fő kollégát teljes munkaidőbe.
Elvárások:
- Minimum középfoku vagy felsőfoku Pénzügyi vagy Gazdasági végzettség
- Pályakezdő/1-3 év munkatapasztalat
- Társalgási szintű, aktív Angol nyelvtudás
- Számitogépes ismeretek /Word, Excel, Powerpoint, Internet felhasználo szintű ismerete/
Feladatok:
- Könyvelői feladatok előkészitése
- Banki ügyintézés
- Bejövő és kimenő számlák előkészítése könyvelésre, iktatások
- Archiválás, rendszerezés,
- Ad-hoc adminisztratív feladatok ellátása
- Táblázatok készitése, karbantartása Excelben
- Statisztikák, elemzések, kimutatások készítése
Kompetenciák:
- Önálló munkavégzés
- Pontosság, precízitás
- Terhelhetőség, jó stressztűrő készség
- Jó kommunikációs készség
- Rugalmasság
Előnyt jelent:
- Szlovák nyelvtudás
- Marketing tudás
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Teljes munkaidő
- Fejlődési és előrelépési lehetőség
- Bejárási hozzájárulás
Munkavégzés Helye: Lovasberény
Kérjük küldje el fényképes angol és magyar nyelvű önéletrajzát Irodai adminisztrátor tárgymegjelölésével a sales@baltyre.hu e-mail címre. Jelentkezési határidő: 2016.05.25.
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Elvárások:
- Minimum középfoku vagy felsőfoku Pénzügyi vagy Gazdasági végzettség
- Pályakezdő/1-3 év munkatapasztalat
- Társalgási szintű, aktív Angol nyelvtudás
- Számitogépes ismeretek /Word, Excel, Powerpoint, Internet felhasználo szintű ismerete/
Feladatok:
- Könyvelői feladatok előkészitése
- Banki ügyintézés
- Bejövő és kimenő számlák előkészítése könyvelésre, iktatások
- Archiválás, rendszerezés,
- Ad-hoc adminisztratív feladatok ellátása
- Táblázatok készitése, karbantartása Excelben
- Statisztikák, elemzések, kimutatások készítése
Kompetenciák:
- Önálló munkavégzés
- Pontosság, precízitás
- Terhelhetőség, jó stressztűrő készség
- Jó kommunikációs készség
- Rugalmasság
Előnyt jelent:
- Szlovák nyelvtudás
- Marketing tudás
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Teljes munkaidő
- Fejlődési és előrelépési lehetőség
- Bejárási hozzájárulás
Munkavégzés Helye: Lovasberény
Kérjük küldje el fényképes angol és magyar nyelvű önéletrajzát Irodai adminisztrátor tárgymegjelölésével a sales@baltyre.hu e-mail címre. Jelentkezési határidő: 2016.05.25.
Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Lásd biztonságos vásárlás Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)
Archiváltuk a hirdetést!
Tulajdonságok
Település: | Lovasberény |
Fizetés: | Fizetés (fix bér) |
A hirdető: | Állást kínál (munkaadó) |
Állás típus: | Adminisztrációs |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | Irodai adminisztrátor |
Eddig megtekintették 575 alkalommal |
Munka rovaton belül a(z) "Irodai adminisztrátor" című hirdetést látja. (fent)