Betöltés...

4th Generation Warfare (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Ár: 10.590 Ft

A Fourth-Generation Warfare a 21. századi hadviselést szimulálja, amely a katonai erők közvetlen szembenállásán kívül ma már magában foglalja a kémkedést, a nemzetközi politikát, a kiberhadviselést, a médiamanipulációt és a kereskedelmi háborúkat is. Egy nemzet vezetőjeként küldje el és irányítsa ügynökeit a világ minden tájára, hogy elbizonytalanítsa ellenségeit és megerősítse felsőbbrendűségét. Minden módszer tisztességes játék: hackelés, szabotázs, politikai beavatkozás, katonai csapások, korrupció, merényletek, energiauralom, adatlopás… A 4GW egyesíti a stratégiai játékot a szerepjáték funkcióival szólóban vagy többjátékosban. Játékmenet Egy nemzet fejeként a modern világban a játékos egy karaktercsoportot irányít. Minden karakter saját beosztásának vagy funkciójának megfelelő műveleteket hajt végre (például szerződéstárgyalások egy diplomatánál, szabotázs egy kémnél, kibertámadások egy hackernél, megkeresések egy nyomozónál…). Választhat katonai egységek mozgatása vagy „áttételnek” nevezett műveletek (például: étterembe való meghívás, kenőpénz felajánlása, zsarolással való fenyegetés…) mellett, amelyet nem játszható karakterek hajtanak végre, így később rákényszerítheti őket árulás. Több mint 100 különböző művelet lehetséges. A karakterek pszichológiai profilja, tapasztalata és képességei, a fegyverek és bizonyos tárgyak birtoklása befolyásolja a siker esélyét. Eközben az ellenfelek (más nemzetek, akiket emberi játékosok vagy mesterséges intelligencia irányít) is végrehajtanak akciókat. A játékot körről körre vagy valós időben játsszák. Körenként módban minden játékosnak korlátozott számú akciója van körönként, amelyeket szétoszthat a karakterei között. Valós idejű módban a játékosokat csak a karakterük által végrehajtott akciók futásideje korlátozza. A játék során egy híroldal és a karakterek okostelefonjai tájékoztatják a játékost az akcióeredményekről és egyéb játékeseményekről. Minden ország pontszáma 5 tényezőn alapul (világdiplomácia, katonai hódítás, gazdasági eredmények, népszerűség, karakter XP-szintje), amely egy rangsort hoz létre. Ha egy államfő elveszíti hatalmát vagy meghal, az irányító játékos kiesik. A játékot az utolsó helyen álló vagy az utolsó kör után első helyen álló ország nyeri. Az opcionális titkos célok szintén a győzelem felé billenthetik az egyensúlyt. A játékot a világ aktuális térképén játsszák, amely 2D-ben és 3D-ben is megtekinthető. A térképen minden országhatár, város és fontos stratégiai helyszín (katonai bázisok, erőművek, gyárak...) látható. A játékos hozzáférhet a várostérképekhez a különféle épületekkel (az államfő palotája, a hadsereg, a titkosszolgálatok vagy a rendőrség főhadiszállása, éttermek, nagykövetségek, karakterek lakhelyei, titkos búvóhelyei…), és kapcsolatba léphet a karakterekkel ezeken a helyeken. Egyes épületek működésükhöz számítógépes szerverrel rendelkeznek, és érzékeny információkat tartalmazó adatbázisokat tartalmaznak; célpontjai lehetnek ezen adatok blokkolását vagy ellopását célzó kibertámadásoknak. A nagy fővárosok térképei összhangban vannak a való világ városaival. Különféle térképmegjelenítési módok állnak rendelkezésre: diplomáciai, katonai, választási stb.; van egy minitérkép is. A világtérkép a játékosok építési projektjei, a háború vagy szabotázs okozta károk, katonai stratégiák és területi hódítások függvényében változik. Sőt, az érintett területeken minden fontosabb esemény megjelenik (tüntetések, támadások, bűncselekmények...) Az igazi 21. század A játékot a világ aktuális térképén játsszák, amely 2D-ben és 3D-ben is megtekinthető. A térképen minden országhatár, város és fontos stratégiai helyszín (katonai bázisok, erőművek, gyárak...) látható. A játékos hozzáférhet a várostérképekhez a különféle épületekkel (az államfő palotája, a hadsereg, a titkosszolgálatok vagy a rendőrség főhadiszállása, éttermek, nagykövetségek, karakterek lakhelyei, titkos búvóhelyei…), és kapcsolatba léphet a karakterekkel ezeken a helyeken. Egyes épületek működésükhöz számítógépes szerverrel rendelkeznek, és érzékeny információkat tartalmazó adatbázisokat tartalmaznak; célpontjai lehetnek ezen adatok blokkolását vagy ellopását célzó kibertámadásoknak. A nagy fővárosok térképei összhangban vannak a való világ városaival. Különféle térképmegjelenítési módok állnak rendelkezésre: diplomáciai, katonai, választási stb.; van egy minitérkép is. A világtérkép a játékosok építési projektjei, a háború vagy szabotázs okozta károk, katonai stratégiák és területi hódítások függvényében változik. Sőt, az érintett területeken minden fontosabb esemény megjelenik (tüntetések, támadások, bűncselekmények...) Több karakter a készségek és pszichológiák széles skálájával Több mint 30 féle karakter létezik. Vannak a játékos által irányított karakterek (kémek, hackerek, rendőrfelügyelők, miniszterek, hadseregfőnökök, diplomaták...) és más karakterek, akiket csak befolyásol (házastársak, újságírók, bandavezetők, informátorok, vallási méltóságok, művészek, pszichoanalitikusok, politikai ellenfelek...). Minden karakternek sajátos pszichológiai profilja van, ami segíti vagy hátráltatja tetteik sikerét. Körülbelül tizenöt különböző profil képviselteti magát: társaságkedvelő, lojális, karizmatikus, paranoiás, introvertált… Sőt, a stressz és a félelem események alapján kiszámított változói (fenyegetések, korrupció…) befolyásolhatják autonóm viselkedésüket (behódolás, árulás, államcsíny) …). A szereplőknek van okostelefonjuk is, amellyel kezelhetik névjegyeiket, beszélgethetnek velük, tárgyalhatnak velük, találkozót egyeztethetnek vagy fájljaikat tárolhatják (lopott adatok, fénykép vagy videó bizonyítékok...). Ezek a telefonok GPS nyomon követhetők vagy feltörhetők, és tartalmuk ellopható. Körülbelül harminc különleges tárgy található vagy építhető meg, és bónuszokat vagy további készségeket ad a karakterekhez, mint például: golyóálló mellények, hamis igazolványok, összetett kamerák, robbanóanyagok, exoskeletonok... A minden szereplőre jellemző cselekvéseket (költözés, étterembe járás, tárgyak elvétele/lehelyezése/adása/lopása, csábítás, fenyegetés, házasságkötés/válás, interakció, megvesztegetés…) meg kell különböztetni a szakmájukra jellemző cselekedetektől. Példák konkrét műveletekre karaktertípus szerint: • Államfő: jelölje ki a kabinet tagjait, határozzon meg költségvetési irányelveket, mondja fel az ENSZ-t, hagyja jóvá az atomfegyvereket, kampányoljon a választásokon, kezdjen el infrastrukturális projekteket… • Diplomáciai miniszter és diplomaták: kereskedelmi szerződések végrehajtása, stratégiai megállapodások aláírása, szavazás az ENSZ-ben, nagykövetségek megnyitása… • A titkosszolgálatok és kémek vezetője: beszivárog, szabotázs, merénylet, kém, elrabol... • Kiberelemzők: szerver vagy okostelefon feltörése, GPS-követés, vírusok telepítése, adatvédelem megerősítése, kibertámadások forrásának felkutatása… • A hadsereg vezetője: fegyverüzleteket köt, bázisokat épít, személyzetet irányít, hadiállapotot hirdet… • Belügyminiszter és Rendőrségi Nyomozó: videokamerás megfigyelés, bűncselekmények és szabálysértések kivizsgálása, letartóztatások, gyanúsítotti kihallgatások, körözések lebonyolítása, épületek megfigyelése, tüntetések feloszlatása... A nem játszható karakterek számos konkrét cselekvésre is képesek: cikkek szerkesztése újságíróknak, szakszervezeti sztrájkok elrendelése, vallási méltóságok befolyásos prédikációi, kiállítások művészek számára, bérgyilkos merénylet, szavazási utasítások politikai vezetőknek... Reaktív, de még mindig befolyásolt népesség A népi elégedettség mértékét folyamatosan számolják. Változó lehet az állam politikája (szociális kiadások, adózás mértéke), a munkanélküliségi ráta, a termékköltségek szerint változó vásárlóerő, az esetleges hiány, az ország szorongása vagy a vezetők korrupciója szerint. A dühös emberek tüntetéseket vagy zavargásokat indíthatnak, sztrájkot kérhetnek, és végül elveszíthetik a játékot. Az embereket befolyásolhatja a médiában megjelenő információk manipulálása vagy természetes vezetők, például szakszervezeti vagy pártvezetők, vallási méltóságok, akik maguk is egy idegen hatalom szolgálatában állnak. Stratégiák sokasága Különféle konfigurációk állnak rendelkezésre, amelyek lehetővé teszik a játék élvezetének változatos megváltoztatását: • „Karrier” mód: új játékosok számára ajánlott játékmód, a meccs úgy kezdődik, hogy az egyetlen irányított karakter az államfő. Ezután ki kell választania a legközelebbi munkatársait, és fokozatosan bővítenie kell a csoportját. • "Kormányzati" mód: a játékos az elején választhat egy tucat karaktert, lehetővé téve az összes tartományon belüli működést. • "Sandbox" mód: egy ingyenes és felfedező mód, amely lehetővé teszi a játékos számára, hogy személyre szabja a kezdő karaktercsoportját, és korlátlanul játsszon. Tehát, ha az államfő meghal, a játékos továbbra is játszhat az utódjukként • "Valós idejű" opció: ebben a módban az idő folyamatosan telik. Egy karakter vagy katonai egység addig aktív, amíg egy akciót végrehajt, mielőtt egy másikat végrehajtana. A játékos a "Szünet" és a "Gyors előre" gombokkal bármikor szabályozhatja a játék sebességét. • Turn-by-Turn Opció: ebben a módban minden kör egy napnak felel meg, amely alatt minden karakter vagy katonai egység végrehajthat egy elérhető akciót. A kör végén az AI ellenfelek végrehajtják akcióikat. • „Multinacionális” opció: egy játékos több országban is játszhat, és különböző taktikákat dolgozhat ki. Sok kis ország ekkor egyenrangúan szembeszállhat egy nagyobbal. • "Extra karakterek" opció: a játékos kiválaszthat bizonyos számú extra karaktert, és stratégiát dolgozhat ki a játék megkezdése előtt. Játszhatsz például újságíróként vagy politikai ellenfélként egy idegen országban, akik segíthetnek destabilizálni a jelenlegi rendszert. • Versenyképes és kooperatív többjátékos mód: a játékosok csapatokat alkothatnak, hogy versenyezzenek egymással vagy az AI-val. Egy csapat olyan játékosokból állhat, akik egy-egy országot irányítanak, vagy ugyanazon nemzet karakterei felett osztoznak. • „Titkos cél” opció: minden játékos (ember vagy mesterséges intelligencia) húzhat egy célt, amely ha eléri, bónuszpontokat ad, vagy akár azonnal megnyeri a játékot. Ilyen például a szénhidrogén-piac több mint 50%-ának ellenőrzése, a lakosság megháromszorozása, a rezsim megváltoztatása egy ellenséges országban. • A játékbeállítások lehetővé teszik a játék dinamikájának finomhangolását: körök száma, körök időtartama, körönkénti akciók száma • Online magas pontszám: minden játékmenettípushoz és játékszinthez a játékos online regisztrálhatja pontszámát, így mindenki számára ismertté válik a világranglista.

Tovább
Tulajdonságok
Játék: Playstation
 
Feladás dátuma: 2024.04.30
Eddig megtekintették 4 alkalommal

PC számítógépes játékok rovaton belül a(z) "4th Generation Warfare (PC - Steam elektronikus játék licensz)" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: