Betöltés...

RimWorld - Royalty (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Ár: 11.105 Ft

A Birodalom megérkezett . Menekültflottájuk rendezi a peremvilágot, és szövetségeseket keres. Tisztelethez kötött kultúrájuk rendkívül fejlett technológiát használ, miközben meghajol a királyok és királynők ősi hagyományai előtt. A telepesek küldetéseket teljesíthetnek, hogy kitüntetést szerezzenek a Birodalommal. A Honor olyan birodalmi címeket hoz, mint akolitus, lovag és báró. Építs nagy tróntermeket a nemesednek, miközben felemelkednek a királyi rangokon. Öltöztesd fel őket egy uralkodóhoz illő díszbe, vagy egy nagy harcos presztízspáncéljába. Beszédet mondanak a trónról, lelkesítve a népedet, és zongoráznak, hárfán és csembalón játszanak. Minden jogcím lehetővé teszi birodalmi engedély kiválasztását vagy frissítését: Császári katonák, janicsárok és katafrakták harcolnak érted szükség idején. Az orbitális csapások és az orbitális lövedékek felülről robbantják ki ellenségeidet. A transzferek oda visznek, ahova akarsz. A munkaügyi csapatok segítenek, ha rövidre szabják. Számos módja van a pszichés képességek fejlesztésének. Azok, akik birodalmi címeket kapnak, a ceremoniális birodalmi adományozástól kapnak hatalmat. A törzsi telepesek kapcsolatba léphetnek a titokzatos animafával, hogy felépítsék lelki kapcsolatukat. Vagy harcolhatsz a Birodalommal a küldetések során megszerzett ellopott pszichikai technológiával. A pszichés képességek széles választéka létezik. Némelyik harcra készült: Kihagyás , káosz kihagyás , tömeges káosz kihagyás , darabok kihagyása és falemelés mozgatja az embereket és tárgyakat nagy távolságokon, hogy taktikai előnyre tegyen szert. Szerezzen ki sebesült szövetségeseket, keljen át senki földjén, vonja be az ellenséget közelharcba, helyezze át a fedezéket, ahová akarja. A fájdalomcsillapítás és a fókusz módosítja az elmét a harchoz. Vakító pulzus és vertigo pulzus elvakítja ellenségeit, vagy kényszeríti őket ellenőrizhetetlen hányásra. A Neuroquake a térképen minden tudatos lényt túlterhel a pszichés energia hatalmas hullámával. Berserk , berserk pulse és manhunter pulse pillanatnyi őrületbe kergeti az embereket és az állatokat. A láthatatlanság megakadályozza, hogy telepesét láthassák lopakodó közeledések vagy szökések során. Lassan terhelje meg és kábítsa meg , és állítsa le ellenségeit. A Smokepop blokkolja a rálátást. A Farskip emberei egy csoportját mozgatja szerte a világon. A golyópajzs kis ideiglenes biztonságos zónát hoz létre a támadáshoz vagy a visszavonuláshoz. A Flashstorm villámvihart hív le. A Waterskip oltóvízzel zuhanyozza le a tüzet. Hívd rá az elméd irányító ellenségeit, hogy közeledjenek feléd. A neurális hődömping az idegi hőt egy szövetségeshez továbbítja, így folytathatja a castingot. Más képességek hasznosak a közösség menedzseléséhez: A napelemes lyuk hosszan tartó fény- és hőforrást hoz létre. A bizalom szava segít a toborzásban. Az öröm szó boldoggá teszi az embereket. A szerelmes szó romantikus vonzalmat vált ki. A nyugalom szava véget vet a lelki szüneteknek. Az ihlet szó kreatív energiát ad. A pszichés erők pszichikai meditációt igényelnek. Minden telepes másként meditál, a címüktől, a háttértörténetüktől és a tulajdonságaiktól függően: A titulált telepesek a birodalmi hagyomány szerint meditálnak trónjukon . A törzsi telepesek közvetlenül a természetben meditálnak, magához az anima fához vagy épített szentélyekhez vagy ősi kövekhez. A pszichopata, kannibál vagy vérszomjas vonásokkal rendelkező morbid telepesek a sírokig meditálnak. Hatékonyabb, ha a sírban rokon személy van. Az aszkéta gyarmatosítók üres falakig meditálnak. A piromán telepesek a kályhákból, fáklyákból és tábortüzekből álló lángos szentélyeken meditálnak. Mindenki meditálhat szobrokra is. Ez a bővítés a küldetés tartalmainak széles választékát adja hozzá. Mivel a RimWorld történetgenerációs játék, a küldetések nem rögzítettek, mint más játékokban. Ehelyett a rendszer eljárásilag egyedi küldetéseket generál minden új játékkal. Különböző célok, ellenségek, vendégek, jutalmak, segítők, különleges fenyegetések és világkörülmények együttesen végtelenül változatos történeteket és kihívásokat hoznak létre. A küldetésadók akár speciális segítőket is biztosíthatnak a küldetés során – például egy küldetés megkérhet, hogy harcolj egy hatalmas mechanoid klaszterrel, de elit birodalmi katafrakták segítségét is igénybe vehetik, hogy megnyerhető legyen a csata. A küldetések birodalmi címekkel, új szövetségesekkel, egyedi implantátumokkal, archotechnológiai műtárgyakkal, felszerelésekkel, frakció jóindulatával és még sok mással jutalmaznak meg. A birodalmi vendéglátó küldetések megkérik a játékost, hogy fogadjon birodalmiakat. A vendégek lehetnek sérültek vagy egészségesek, hasznos szövetségesek vagy tehetetlen terhek, egyesek vagy többen. Vadászhatnak rájuk zsoldosok, kalózok, mechanoidok vagy mások. Lehet, hogy a vendégeket egy tűz alatti menekülőrepülőhöz kell juttatnia. A menekültek vendéglátó küldetései egy csoport elszegényedett utazót mutatnak be, akik segítséget kérnek. Számos eredménye van. Később megjutalmazhatják a segítségedért, vagy elárulhatnak az éjszaka közepén. Egy harmadik fél ajánlatot tehet Önnek, hogy elárulja őket. Ha jól bánsz velük, spontán felajánlhatják, hogy csatlakoznak hozzád. Mivel nincs frakciójuk, kedvesen vagy brutalitással bánhatsz velük. Az állatok vendégszeretetével kapcsolatos küldetések során megbetegedett vagy ellenségek által levadászott állatokról kell gondoskodnia. A fogolyvendéglátási küldetések arra kérik Önt, hogy őrizze meg a foglyokat. A siklóbaleset -küldetések egy siklóval kezdődnek, amely lezuhant a kolóniád közelében, ellenségek támadása alatt. Gyorsan állítsa össze a védelmet az űrsikló körül, és segítsen annak védőinek elűzni a támadókat, miközben biztonságban tartja a civileket, amíg a mentősikló ki nem emeli őket. Az emlékmű küldetések megkérik a játékost, hogy építsen egy nagy emlékművet, és néha védje meg a támadásoktól. A légi roham küldetések során csapatokat kell adnod egy szövetséges légi rohamához egy rivális frakció ellen. Egy sikló harcba viszi csapatait, és kivonja őket. A gyarmatosítók kölcsönadási küldetései arra kérnek, hogy küldd el néhány telepesedet, hogy segítsenek egy szövetségesednek, így a telepet röviden irányíthatod. A mechanoid klaszter küldetések egy mechanoid klaszterrel fenyegetnek a kolóniádon vagy egy közeli helyen, jutalom fejében. Az egyéb küldetések különleges kombinációit mutatják be rajtaütések, állati támadások, rovarfertőzések, légköri hatások, időjárás és egyebek különleges kombinációit, jutalmakért cserébe. Új végjáték küldetés következik, miután megmásztad a birodalmi nemesség rangját. Fogadd vendégül a Császári Főcsillagokat és elit Stellic Gárdáit a fényűző udvarodban, védd meg őket ellenségeiktől, és kapj meghívást, hogy tisztelt birodalmi vendégként hagyják el a peremvilágot. A mechanoidok most mechanoid klasztereket hozhatnak létre – új mechanoid épületek csoportjait, amelyek együttműködve egyedülálló taktikai kihívást jelentenek. A mech klaszterek mindig kezdetben alvó állapotban jelennek meg. A játékos időt szánhat a támadási terv eldöntésére és végrehajtására. Ez támadásba helyezi a játékost, ami ellentétben áll az alapjáték védelem-orientált küzdelmeivel. A mech klaszter elemei a következők: Világállapot-alkotók , amelyek megmérgezik a levegőt, elsötétítik az eget, vagy más világállapotot teremtenek. Pajzsok a lövedékek vagy habarcstüzek blokkolására Gyárak , amelyek idővel új mechanoidokat állítanak össze. Beacons hívni erősítés. Tornyok, habarcsok és a környező falak . Instabil erőegységek , amelyeket megtámadva robbanásokat hozhat létre vagy ellophat. Különféle típusú riasztórendszerek . Mechanoid védők, köztük az új Pikeman mesterlövész mech. A Gloomlight egységek extra jutalmat biztosítanak, ha precízen eltávolítja a klasztert. Minden mech klaszter egyedi elrendezéssel generál, egyedi taktikai rejtvényt mutatva be. Némelyikük frontális támadást igényel. Mások érzékenyek lehetnek a habarcsos bombázásra. Előfordulhat, hogy robbanóanyagot helyezhet a fürt belsejébe, mielőtt felébreszti. Néhányat le lehet győzni egy kulcsfontosságú mesterlövész lövéssel egy kritikus szerkezetre. Sok más taktika is létezik. A mech klasztereket még az előnyére is használhatja, ha ellenségeket vagy nem kívánt szövetségeseket csábíthat beléjük. Ez a bővítés rengeteg új felszerelést ad hozzá. Némelyiküket új techprintek segítségével oldják fel, amelyek küldetések, kereskedés vagy lopás során szerzett speciális technológiai tárgyak. Új harci felszerelés : Az ugrócsomagok segítségével a felhasználó átrepülhet a csatatéren. A plazmakardok meggyújtják a célpontokat. A Zeushammerek EMP impulzussal robbantják a célpontot. Monoswords szinte minden páncélt átvág. A Cataphract páncél rendkívül erős védelmet nyújt. A Locust páncél egy felderítő páncél integrált ugrócsomaggal. A gránátos páncél egy tengeri páncél, vállra szerelt gránátvetővel. A Phoenix páncél hőkeményített nehéz páncél beépített lángindítóval, beltéri lángok elleni küzdelemhez. A Broadshield csomagok egy helyi pajzsot helyeznek el a taktikai védelem érdekében. A presztízs páncél felderítő, tengeri és katafrata formában kapható. Megjeleníti az állapotot, és javítja a pszichés adást. A Persona fegyverek egyedi közelharci fegyverek beépített személyiségekkel. Az emberhez való kötődés élethosszig tartó elkötelezettség. Mindegyiknek megvannak az egyéni személyiségjegyei, amelyek különleges erőket és különlegességeket adnak neki: Öld szomjúság fegyverek követelnek vért. A kedves vagy őrült gondolatok befolyásolják a felhasználó hangulatát. A féltékeny fegyverek nem szeretik, ha bármilyen fegyvert használsz, kivéve saját magukat. A pszichés érzékenyítők vagy ködképzők befolyásolják a felhasználó pszichés érzékenységét. Az ölésre összpontosító fegyverek azonnali pszichikai fókuszt adnak, amikor ölnek. Az ölés-boldog vagy ölés-bánat fegyverek boldog vagy szomorú gondolatokat keltenek, amikor ölnek. A fájdalommentes fegyverek teljesen blokkolják a felhasználó fájdalmát. A gyorsan mozgó fegyverek növelik a mozgás sebességét. Az éhes fegyverek növelik a felhasználó éhségét. Az idegi hűtés és a Psy-meditatív fegyverek gyorsabb pszichiátriai használatot tesznek lehetővé. A Freewielder fegyverek nem kötődnek, és bárki használhatja. Az új testimplantátumok bárki fiziológiájának számos aspektusát javítják. A belső pengék és a méregfogak azt jelentik, hogy mindig halálos közelharci támadásban lesz részed. A fúrókarok és a szántóföldi kezek javítják a bányászati és gazdálkodási képességeket. Neurokalkulátorok és tanulási asszisztensek segítenek a mentális feladatokban. A gasztroelemzők jobb szakácsokat készítenek. Az immunerősítők , koagulátorok és gyógyulást fokozó szerek védik az egészséget. A bőrkeményítő mirigyek ellenállnak a sérüléseknek, de elég csúnyák. A méregtelenítő gyomrok , a reprocesszor gyomrok és a nukleáris gyomrok fokozzák az emésztést, vagy megszüntetik annak szükségességét. A cirkadián asszisztensek és a cirkadián félciklusok csökkentik az alvásigényt. Az esztétikai fejlesztések népszerűbbé teszik telepeseit. A szeretetfokozók javítják a hangulatot. Ez a kiegészítés egy új teljes albumot tartalmaz Alistair Lindsay, az eredeti RimWorld filmzene zeneszerzőjének új zenéjével. 13 új szám van összesen 1:04:14 hosszúságban.

Tovább
Tulajdonságok
Játék: Playstation
 
Feladás dátuma: 2024.04.30
Eddig megtekintették 1 alkalommal

PC számítógépes játékok rovaton belül a(z) "RimWorld - Royalty (PC - Steam elektronikus játék licensz)" című hirdetést látja. (fent)

HASONLÓ KERESÉSEK: